Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600
Wat meer info zou leuk zijn, waar zijn de foto's bijvoorbeeld mee gemaakt? Welk objectief heb je gebruikt? Zie ook de FAQ: F&V Beleid
Mooie verzameling zo. Ik vindt de setting en kleuren erg goed op elkaar afgestemd, en naar mijn idee heeft de dame op elke foto een plaats, houding of uitdrukking die iets "losmaakt'.
Foto 6 vindt ik de minste; naar mijn idee staat ze er maar een beetje, dat komt wellicht ook omdat (in ieder geval op dit beeldscherm) het deel tussen haar hals en haar middel ongeveer (ter hoogte van de hand in haar zij) te donker is; het wordt hier 1 geheel waardoor het een wat vreemde pose wordt.
foto 3 vindt ik, samen met nummer 2, de mooiste. Het beeld van de dame in een grote hal en haar houding straalt iets van macht of (.. zoek woord) uit
Op foto 2 juist het tegenovergestelde; bijna angstig, zou ik zeggen.
Foto 6 vindt ik de minste; naar mijn idee staat ze er maar een beetje, dat komt wellicht ook omdat (in ieder geval op dit beeldscherm) het deel tussen haar hals en haar middel ongeveer (ter hoogte van de hand in haar zij) te donker is; het wordt hier 1 geheel waardoor het een wat vreemde pose wordt.
foto 3 vindt ik, samen met nummer 2, de mooiste. Het beeld van de dame in een grote hal en haar houding straalt iets van macht of (.. zoek woord) uit
Op foto 2 juist het tegenovergestelde; bijna angstig, zou ik zeggen.
[ Voor 5% gewijzigd door Pixeltje op 25-07-2011 13:49 ]
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
Paar kleine opmerkingen:
- Let op de huidtinten. Foto 6 wijkt behoorlijk af van de rest.
- Nummer 4, 5 en 6 lijken aardig op elkaar. Ik had de beste van die drie gekozen en geplaatst.
- Zorg dat je de focus goed legt. Op foto 7 is deze perfect, alleen bij foto 3 aardig mis (kijkend op grotere resolutie).
Voor de rest, best mooie foto's met een goede sfeer. De serie zelf vind ik ietwat eentonig doordat de foto's veel van hetzelfde zijn. Zoals gezegd is dit zo bij 4, 5 en 6, maar ook bij 1, 2, en 7.
- Let op de huidtinten. Foto 6 wijkt behoorlijk af van de rest.
- Nummer 4, 5 en 6 lijken aardig op elkaar. Ik had de beste van die drie gekozen en geplaatst.
- Zorg dat je de focus goed legt. Op foto 7 is deze perfect, alleen bij foto 3 aardig mis (kijkend op grotere resolutie).
Voor de rest, best mooie foto's met een goede sfeer. De serie zelf vind ik ietwat eentonig doordat de foto's veel van hetzelfde zijn. Zoals gezegd is dit zo bij 4, 5 en 6, maar ook bij 1, 2, en 7.
[ Voor 3% gewijzigd door Nordlys op 25-07-2011 14:51 ]