Ik ben op zoek naar een 3.5mm transmitter om te koppelen aan mijn Ipod. Ik wil daar graag mijn plantronics headset mee verbinden. Ik heb ik de pricewatch en via google gezocht, maar ik kwam niet op de juiste modellen uit. Ik heb een budget van 20 euro. Wie weet hiervoor een goede webshop?
Als die niet in je zak past, dan heb je wel erg kleine zakken
En 35 dollar is 24 euro en het is ook nog eens inclusief verzendkosten.
The devil is in the details.
Nog kleiner? Dit is een luciferdoosje formaat. Kijk maar eens goed naar de mini-jack plug, en wat de verhouding is met het kastje zelf. Er moeten ook batterijen in kunnen (cq. een accu), anders doet ie niks he.
Maar als je valt over een bedrag van 6 euro, dan moet je misschien zelf even op dealextreme gaan zoeken. Of misschien chinavasion.com
Dat kastje voor 26 euro is alles behalve duur, en gewoon goedkoop te noemen. Gezien dit uit China komt, zal je over het algemeen duurder uit zijn als je het elders haalt.
Maar als je valt over een bedrag van 6 euro, dan moet je misschien zelf even op dealextreme gaan zoeken. Of misschien chinavasion.com
Dat kastje voor 26 euro is alles behalve duur, en gewoon goedkoop te noemen. Gezien dit uit China komt, zal je over het algemeen duurder uit zijn als je het elders haalt.
Ey!! Macarena \o/
Niet goed gekeken, hij leek zo groot. Is er ook een plaats waar deze niet is uitverkocht? Het liefste zou ik ook zonder draad hebben, maar is dat mogelijK?
zonder draad....hoe wil je hem dan aansluiten? Je bedoeld dat je een soort stickje in je ipod steekt? Dat is niet mogelijk aangezien je altijd een voedingsbron nodig hebt (accu).
Als je even uitlegt wat je ermee wil doen, dan kunnen we wellicht een andere oplossing bedenken
ah, waarom koop je niet gewoon goede dopjes? Klink waarschijnlijk nog beter ook
Als je even uitlegt wat je ermee wil doen, dan kunnen we wellicht een andere oplossing bedenken
ah, waarom koop je niet gewoon goede dopjes? Klink waarschijnlijk nog beter ook
[ Voor 14% gewijzigd door DjVe op 25-07-2011 13:25 ]
Zonder draad, dus een blokje met een mini-jack er aan vast. Dat klinkt inderdaad idealer, maar de kans is veel groter dat er iets afbreekt, in dat kastje of zelfs in je iPod. Ik zou dat echt niet doen (ik haal nooit verloop-blokjes, maar altijd verloop-kabels. Puur omdat er dan veel minder gewicht en spanning aan komt te hangen).
Ey!! Macarena \o/
Deze is er ook nog, goedkoper en werkt. (heb er zelf eentje). Kwaliteit is is wel vrij mager. http://www.dealextreme.co...-and-handsfree-black-8422
als het om reizen gaat, dan wil je zo min mogelijk omgevingsgeluid. toch? Dan kan je beter dat geld uit geven aan een stel in ear dopjes. Ja dan heb je wel een draad, maar ook een fatsoenlijke geluidskwaliteit. Ik ben bijvoorbeeld zeer te spreken over dopjes van MEEC... daar heb je waarschijnlijk veel meer plezier van
Ik heb goede Sennheiser cx-300II oordoppen, maar met sporten heb je aanmerkelijk last van de draad die schokt. Ook ben ik bang de Ipod voor me op het apparaat er per ongeluk vanaf te trekken.
Wat voor een iPod heb je? Draadgeluid is te beperken door de draad vast te maken aan je kleding met een clipje. Je kan ook een armband pakken waar je de iPod in stopt, dan heb je er amper last van.
Ipod Classic, erg groot voor een armband. Mijn oude nano had wel een band, maar die werkt niet meer zo goed.
Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2011 @ 13:01:
Ik ben op zoek naar een 3.5mm transmitter om te koppelen aan mijn Ipod. Ik wil daar graag mijn plantronics headset mee verbinden. Ik heb ik de pricewatch en via google gezocht, maar ik kwam niet op de juiste modellen uit. Ik heb een budget van 20 euro. Wie weet hiervoor een goede webshop?
zoiets zoek je zeker, ik heb zelf de plantronincs beackbeat 906 gehad het is een hele kleine transmitter.
maar ja die transmitter verkopen ze niet los
ora et labora
Pagina: 1