Toon posts:

Onkundige reparaties van mijn HTC door Dynafix

Pagina: 1
Acties:
  • 803 views

Verwijderd

Topicstarter
Ook ik mag me helaas aansluiten aan de rij ontevreden gefrustreerde gsm bezitters die te maken hebben gehad /hebben met het geweldige bedrijf Dynafix.

Ik heb tot volle tevredenheid een HTC Desire Z, geleverd februari dit jaar.
Gsm krijgt kuren en gaat naar Dynafix. Nu heeft HTC een zeer goede service; gsm wordt thuis door de koerier opgehaald en komt retour per pakketpost.
Maar deze goede service wordt door zo'n waardeloze third party wel helemaal teniet gedaan.

Ok, gsm had een reeks klachten waarvan ik als leek ook al wel wist dat het niet alleen software-matig was. Maar mijn gsm komt terug met slechts een software update volgens opgave.
Ik neem de gsm weer in gebruik en meteen blijkt dat de gsm is retour gekomen met nog meer klachten dan ze heen ging, nu opeens uitval van contact met SIMkaart en spontaan uitschakelen en weer opstarten. Blijkt dus wel dat er helemaal niet goed onderzocht wordt wat er precies aan de hand is met het toestel anders hadden ze hem zo niet terug gestuurd.
HTC weer gebeld en gsm wordt diezelfde dag weer door de koerier opgehaald. Komt na een week weer retour met een verrichtte ''Board switch''. Weer blijkt mijn gsm niet gerepareerd want de telefoon schakelt nog steeds ongevraagd uit en weer aan en ongeveer 6x per dag valt de verbinding met het netwerk weg. Waardeloos!! Dus weer geen goede diagnose en eindcontrole.
Ik heb nu HTC weer gebeld, medewerkers zijn allemaal aardig en voorkomend. Ik heb ze direct gesteld dat ik niet blijf insturen en afwachten en dat ik nu een oplossing wil en anders stappen ga ondernemen, desnoods met de geschillencommissie erbij.Er is nu een verzoek gedaan aan het hoofdkantoor tot omwisseling van het toestel. Verwachtte behandelingstijd: 2 weken door de vakantieperiode....!
HTC wil zich graag onderscheiden van andere merken en de intentie hiervoor is goed; mooie toestellen en goede service, maar dan werken ze samen met zo'n BUTT bedrijf als Dynafix dat geen onderdeel uitmaakt van HTC en dat hun gehele imago onderuit haalt. Het kost HTC niet nogal wat elke keer de koeriersdienst, reparatie en pakketpost. Snap je niet. Het internet staat bol van de klachten over dit bedrijf. De mevrouw van de HTC klantenservice gaf voorzichtig toe dat ik niet de enige was... WAARDELOOS BEDRIJF DAT DYNAFIX!!!BAH!
Mijn advies aan andere gedupeerden is om niet klakkeloos te betalen. Gewoon de zaak uit handen geven aan de geschillencommissie telecom in Den Haag. Daar zijn bedrijven niet tuk op en alles wat je bespreekt schriftelijk vast te leggen ter bewijs.

Verwijderd

Ook de iPhones kennen vergelijkbare problemen na een bezoek aan Dynafix. Blijkbaar is dit de (enige) grote speler op de markt in NL.

Verwijderd

Dat is toch geen Windows Phone?

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:56
:? De Desire Z ook niet ;)

Maar ik heb ook een slechte ervaring gehad met Dynafix en dat was met een simpele Samsung telefoon. Toestel reageerde toen na een week niet meer op ingedrukte toetsen. Opgestuurd en toen zeiden ze dat het aan de accu lag en hebben ze de software ook ververst. Toen het toestel weer terug was ging het meteen weer fout, dus gelijk weer boos opgebeld en in de 2e poging hebben ze het probleem eindelijk verholpen.

What a fine day for Science! | Specs

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:17

Shunt

Boe

Ik heb het hier toevallig vorige week nog met een aardige kerel van de Geek squad over gehad bij The Phone house. Het probleem is gewoon dat er geen enkel ander bedrijf is dat de massa aan kan van bedrijven als, HTC zelf, Bellcompany, The phone house en alle andere providers en aanbieders van telefoons. Nagenoeg alles gaat naar dynafix omdat er gewoon geen andere bedrijven zijn die de hoeveelheden aan toestellen aan kunnen die aanbieders en fabrikanten moeten laten repareren.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Verwijderd

Ja, dat bedoel ik ook. Waarom staat dit topic in het Windows Phone forum als het gaat over een Desire Z.

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:13
Hmm... Dit topic heeft weinig discussiewaarde. Wel naar voor je, maar niet zinvol om dit in een apart topic te posten. Een shopreview zou beter zijn.

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Ja Dynafix staat inderdaad bekend om dit soort dingen. Ik moet overigens wel zeggen dat ik vind dat HTC je zaak keurig behandeld in principe alleen zij hebben ook geen directe invloed op het reparatiewerk van Dynafix helaas. Als ze je nu een nieuwe telefoon geven zou dat fantastische service zijn ondanks dat het twee weken kan duren

Want in feite hoeft HTC je niet eens te helpen in Nederland aangezien je geen overeenkomst met hen hebt. Je hebt een overeenkomst met de winkel waar je de telefoon gekocht hebt dus in principe zijn die verantwoordelijk voor de garantie.

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:28

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Geen idee waarom je dit hier post, ik verplaats hem naar het shopping forum.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Verwijderd

Welkom op GoT. :)

GoT is een discussieforum en ik zie anders dan een melding geen poging tot discussie in dit topic. Als je een nieuw topic wilt maken met daarin een duidelijke discussie/vraag die je niet zelf kunt oplossen, dan nodig ik je hiertoe van harte uit. Voor een klacht is hier op GoT geen plaats.

Mijn advies is om nog eens uit te wijken naar de verkoper. Dit is de eerste aanspreekpunt in geval je garantie nodig hebt. Die stap heb je nu over geslagen (lijkt mij) en om die reden gelden er andere regeltjes dan normaal. Lees Verwijderd in "Over: (Veilig) online winkelen / faillis..." voor meer info. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.