Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb pas mijn HTC Wildfire geroot en er cm7 op gezet maar ik vind hem toch niet zo fijn :X . Is er een manier op de originele rom met HTC Sense er weer terug op te zetten?

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-11 21:26
Dan moet je een originele RUU flashen, dit kan soms door een .exe betand te runnen als je telefoon aan de pc zit, of het zip bestand te flashen. Dan is het weer fabrieks af!

Je zou natuurlijk ook kunnen kijken of er wel een ROM is die naar jou zin is.

Hier vindt je de complete guide (incl RUU bij punt5):

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1029318

hier vindt je andere ROMs voor de Wildfire:

http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=701

Ik heb dit zelf nog nooit gedaan, dus ik weet niet waar je tegenaan kan lopen bij de uitvoering.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Verwijderd

Topicstarter
Oke bedankt ik zal vanmiddag even kijken.

Verwijderd

Topicstarter
De hele tijd als dat .exe ongeveer 1 minuut bezig is geeft hij aan dat er een usb-verbindingsfout is. Ik heb al een andere kabel en andere pc geprobeerd maar hij geeft nog steeds die fout aan.

• Carpenter
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06:28
Heb je toevallig Windows 7? Dat was bij mij de issue namelijk.

Verwijderd

Topicstarter
Ja Windows 7 32 bit

• Carpenter
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06:28
Ik heb heel lang geprobeerd dit op te lossen in Windows 7 en ten slotte heb ik het op een Windows XP bak geprobeerd en dat ging in 1x.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Op GoT verwachten we eigen inzet en initiatief. Zoals hierboven al is beschreven kon je hier prima het eea zelf over vinden. We verwachten dat je eerst zelf op zoek gaat naar het antwoord op je vraag, en zelf het eea probeert. Het is niet de bedoeling dat wij je aan het handje gaan houden als jij je telefoon wil tweaken. Lees aub Het algemeen beleid even door.

Om bovengenoemde redenen gaat dit topic dus dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.