Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey allemaal,

mijn oude toestel heeft helaas zijn laatste (werkende) stuitersessie niet overleefd, en ik ben nu opzoek naar snel een nieuw toestel voor op vakantie. Ik heb alleen wat probleempjes, 1. mijn paspoort kan ik niet vinden atm, mijn rijbewijs ligt in 3 stukken ( elke pagina los ). Ik vroeg me af, heeft iemand ervaring met de Vodafone webshop ? als in als ik daar bestel, ben ik dan nog verplicht het ID document te overleggen bij aflevering/contract, of gaat het contract direct in bij het verzenden van de bestelling op het internet?

Ik heb google gebruikt, maar helaas..

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-06 15:11
Toen mijn telefoon+abo werden afgeleverd moest ik een identiteitsbewijs laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-10 19:20

Bullet NL

Eigen Wijs

Verwijderd schreef op zondag 24 juli 2011 @ 22:57:
Hey allemaal,

mijn oude toestel heeft helaas zijn laatste (werkende) stuitersessie niet overleefd, en ik ben nu opzoek naar snel een nieuw toestel voor op vakantie. Ik heb alleen wat probleempjes, 1. mijn paspoort kan ik niet vinden atm, mijn rijbewijs ligt in 3 stukken ( elke pagina los ). Ik vroeg me af, heeft iemand ervaring met de Vodafone webshop ? als in als ik daar bestel, ben ik dan nog verplicht het ID document te overleggen bij aflevering/contract, of gaat het contract direct in bij het verzenden van de bestelling op het internet?

Ik heb google gebruikt, maar helaas..

Alvast bedankt :)
Yup, je heb geldige documenten nodig, Wanneer je een toestel "koopt" via een abonnement via de Vodafone Webshop komt een koerier die een foto maakt van (geldige) documenten. Veelal zal hij je ook vragen om een kopie te maken van je bankpas en om een pin transactie te doen van 1 cent.

De laatste 2 dingen zullen in jou geval dus geen probleem zijn, het eerste "geldige documenten" misschien wel......

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kavish schreef op zondag 24 juli 2011 @ 22:59:
Toen mijn telefoon+abo werden afgeleverd moest ik een identiteitsbewijs laten zien.
Ah dat word dan ff zoeken, want volgens mij is mijn 3 delig rijbewijs niet meer rechtsgeldig door de scheuren :') thanks !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Als je een nieuw toestel koopt (dus zonder abo) heb je heel die legitimatie niet nodig. Je bestaande abo blijft gewoon werken als je telefoon stuk gaat hoor ;)

En als het toch om een 'snel toestel voor op vakantie' gaat, zou ik gewoon een el cheapo nemen, kan er op vakantie ook niet veel mis gaan.

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus je rijbewijs ligt in drie stukken en je paspoort kan je niet vinden EN je gaat met vakantie maar je maakt je druk om de vodafoneshop. Mja......

Ondanks je punt is dit natuurlijk compleet offtopic, hier dus niet verder.

[ Voor 23% gewijzigd door Bullet NL op 24-07-2011 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-10 19:20

Bullet NL

Eigen Wijs

RaZ schreef op zondag 24 juli 2011 @ 23:03:
Als je een nieuw toestel koopt (dus zonder abo) heb je heel die legitimatie niet nodig. Je bestaande abo blijft gewoon werken als je telefoon stuk gaat hoor ;)

En als het toch om een 'snel toestel voor op vakantie' gaat, zou ik gewoon een el cheapo nemen, kan er op vakantie ook niet veel mis gaan.
Er zijn inderdaad genoeg webshops die losse toestellen aanbieden, maar de Topic Starter geeft duidelijk aan dat het hier een contractafhandeling betreft, ik ga er dus van uit dat er sprake is van een nieuw contract.

Cogitationis poenam nemo patitur

Pagina: 1