Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquazo
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 03-08-2018
Als ik verbonden ben met internet (draadloos) dan valt mijn verbinding om de haverklap uit. Bijvoorbeeld wanneer ik mijn ps3 wil updaten dan geraakt ie ergens en dan verlies ik de verbinding met mijn internet en stopt ie dus ook met updaten. Mijn signaalsterkte is meestal rond de 50% en meestal heeft ie wel weer verbinding maar kort daarna verliest ie het weer (en dat blijft dan zo verdergaan). Ik vraag mij nu af of dit aan mijn playstation 3 ligt want mijn laptop heeft in mijn kamer zonder problemen draadloze verbinding. De router staat een verdieping lager in de bureau en dat is dus wel een eindje weg van mijn kamer en ik dacht eraan om misschien een extra router te kopen (om dichtbij mijn kamer te zetten). Maar als dit dan niets uithaalt, heb ik hem voor niets gekocht. Iemand een idee wat ik kan doen?

Grts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Je WIFI verbinding is niet stabiel genoeg voor je PS3. Probeer anders tijdelijk een kabel te leggen om te kijken of het probleem opgelost is. Zo ja, dan kun je eventueel een acces point kopen of definitief een draad leggen.

[ Voor 10% gewijzigd door TheZeroorez op 25-07-2011 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:59
Als je router staat ingesteld op automatisch kanaal zoeken kan het zo zijn dat de kanalen buiten de range van de Playstation belanden, of althans dat de Playstation daar niet lekker om mee wil gaan. Wat je zou kunnen doen is een vast kanaal selecteren op het draadloze accesspoint.

Daarnaast, wat voor accesspoint (router/switch) gebruik je? Als je een extra router wilt kopen, sluit je die dan wel via een kabel aan? Zo ja, waarom dan de PS3 niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Staat je laptop naast je PS3? Misschien dat je PS3 net in een magnetisch veld staat dat je verbinding verslechterd? Verder zou je zeker weten beter een kabeltje naar je PS3 kunnen trekken, eventueel een switch zodat je meerdere apparaten op je kamer met een kabeltje zou kunnen verbinden.

[ Voor 49% gewijzigd door TheZeroorez op 25-07-2011 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquazo
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 03-08-2018
Bedankt allemaal voor jullie hulp, ik zal straks jullie advies eens uitproberen. En als mijn Nederlands wat raar overkwam, is het omdat ik gisteren niet zo wakker meer was (het was een lange dag).
Mijn laptop staat bovendien niet naast mijn PS3 dus daaraan kan het niet liggen.

Bedankt!
Grts