I, for one, like Roman numerals
A3D en EAX zijn 2 totaal verschillende dingen, die je (volgens mij) absoluut niet kunt porten (oid). Ze hebben allebei met de klank van het geluid te maken, A3D berekent hoe geluid wat uit een bepaalde hoek komt klinkt (bij 2.0 ook nog met reflecties) terwijl EAX meer een veredelde equalizer/reverb/enz. is (hoe het geluid in een bepaalde ruimte klinkt, een badkamer klinkt bijvoorbeeld anders dan een voetbalstadion).
Maar mocht iemand toch zo'n programma gemaakt hebben zou ik wel graag weten hoe...
Maar mocht iemand toch zo'n programma gemaakt hebben zou ik wel graag weten hoe...
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter
Op http://atlas.hemmet.chalmers.se/livecenter/showpage.php?name=drivers kwam ik het volgende tegen:
"If you need A3D support for your Live!, you can use the A2D-drivers (A3D drivers for cards without hardware A3D support) from Aureal that works with most sound cards, including all versions of Live!. Please read the readmea2d.txt before downloading."
Ik heb inmiddels ook een iets nieuwere versie (3.12) van die drivers gevonden.
"If you need A3D support for your Live!, you can use the A2D-drivers (A3D drivers for cards without hardware A3D support) from Aureal that works with most sound cards, including all versions of Live!. Please read the readmea2d.txt before downloading."
Ik heb inmiddels ook een iets nieuwere versie (3.12) van die drivers gevonden.
de url waar naar verwezen wordt voor het downloaden kan ik niet berijken. iemand een andere url?
Verwijderd
LET OP: scan de gedownloade file eerst met een goede en net geupdate virusscanner, want ik ken die link voor de rest niet (gezocht op "a2ddrivers312.exe" op Google).Op woensdag 21 maart 2001 01:42 schreef WhiteMan het volgende:
de url waar naar verwezen wordt voor het downloaden kan ik niet berijken. iemand een andere url?
Hier is de link:
http://file2.mydrivers.com/sound/a2ddrivers312.exe
'k heb geen link, wel 310-versie van het bestand (weet meer niet waar vandaan)..
ff een oude topic omhoog halen.........ik heb die a3d drivers voor sblive gedownload (3.12) en nu vraagt ie bij install naar het bestan a3dapi.dll.....dit staat nergens in de windows dir maar wel bij de meeste spellen (halflife, soldier of fortune) moet ik gewoon eentje van die pakken dan?????
PIII 800@804 Mhz
ok net CS getest en volges mij is het niet echt gelukt.......ik hoorde alles behalve mij eigen geweergeluidOp vrijdag 22 juni 2001 17:08 schreef Driez het volgende:
zou je kunnen doen ja bij mij werkte dat wel
en als ik eerst a3d deed dan werkte dat gewoon maar hoorde ik niks speciaals.....maar ja eax doet het wel gewoon alleen mijn a3dapi.dll van cs zal nu wel verneukt zijn dan......
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
klein opmerkingetje
volges wat ik uit mijn computerke hebbik een SB PCI 128, maar ik heb wel een A3D controle panel voor mijn geluid
????
volges wat ik uit mijn computerke hebbik een SB PCI 128, maar ik heb wel een A3D controle panel voor mijn geluid
????
Pagina: 1