Beste leden,
Ik weet niet of dit bij de juiste topic staat.
Mijn systeem:
- Asus M3A78-T
- AMD 940- Black Edition
- Thermaright Ultra 120 (black) met 1 fan 120mm
- 2x 2GB OCZ Reaper PC8500 5-5-5-26 2.1v (533mhz)
- Sapphire Ati 3870x2
- 1 SATA 80GB hardeschijf met 8mb cache (windows)
- 1 SATA 20GB hardeschijf met 2mb cache (Pagefile)
- 1 Samsung spinpoint F1 1 TB 32mb cache (deze wil ik voor mijn media center gebruik of eigen pc)
Mijn probleem:
Overclocken + stabiel krijgen + gevoel krijgen dat het snel is krijg ik maar niet voor elkaar.
Koeling:
Luchtkoeling max 57 C graden op 1.5750v 3.9Ghz
Vragen:
Woont er iemand in de omgeving Den Haag die als hobby overclockt (ervaren) zonder kosten. Al jaren probeer ik over te klokken van computers die ik in bezit had maar het werkte niet. Ik wil zoveel mogelijk kracht uit mijn pc halen met de hardware wat ik heb zonder verdere kosten.
Als er iemand een idee heeft om mijn pc goed te koelen bijv. met een buis van raam tot mijn computer. (vocht moet natuurlijk niet binnenkomen). Om samen iets te bouwen hiervoor zal ik heel erg blij zijn.
Communiceren via MSN of e-mailen vind ik lastig. Vandaar dat ik met iemand 1 op 1 een dagje of halve dagje mij wilt helpen.
Na goede resultaten zal ik heel erg blij zijn.
Bedankt alvas
Ik weet niet of dit bij de juiste topic staat.
Mijn systeem:
- Asus M3A78-T
- AMD 940- Black Edition
- Thermaright Ultra 120 (black) met 1 fan 120mm
- 2x 2GB OCZ Reaper PC8500 5-5-5-26 2.1v (533mhz)
- Sapphire Ati 3870x2
- 1 SATA 80GB hardeschijf met 8mb cache (windows)
- 1 SATA 20GB hardeschijf met 2mb cache (Pagefile)
- 1 Samsung spinpoint F1 1 TB 32mb cache (deze wil ik voor mijn media center gebruik of eigen pc)
Mijn probleem:
Overclocken + stabiel krijgen + gevoel krijgen dat het snel is krijg ik maar niet voor elkaar.
Koeling:
Luchtkoeling max 57 C graden op 1.5750v 3.9Ghz
Vragen:
Woont er iemand in de omgeving Den Haag die als hobby overclockt (ervaren) zonder kosten. Al jaren probeer ik over te klokken van computers die ik in bezit had maar het werkte niet. Ik wil zoveel mogelijk kracht uit mijn pc halen met de hardware wat ik heb zonder verdere kosten.
Als er iemand een idee heeft om mijn pc goed te koelen bijv. met een buis van raam tot mijn computer. (vocht moet natuurlijk niet binnenkomen). Om samen iets te bouwen hiervoor zal ik heel erg blij zijn.
Communiceren via MSN of e-mailen vind ik lastig. Vandaar dat ik met iemand 1 op 1 een dagje of halve dagje mij wilt helpen.
Na goede resultaten zal ik heel erg blij zijn.
Bedankt alvas