Iets raar op mijn nieuwe laptop?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y.Y.Eagle
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-01-2022

Y.Y.Eagle

Black&White

Topicstarter
Ik heb deze laptop afgelopen donderdag nieuw gekocht. Zoals je op het scherm kunt zien is er rechts onderin een rare vlek? Alleen als het scherm helemaal zwart is zie je dit. Wat kan dit zijn en moet ik me er druk om maken?

Afbeeldingslocatie: http://img52.imageshack.us/img52/466/img4064e.th.jpg

Grote formaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X_lawl_X
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-06 22:03
Lijkt me niet iets ernstigs alleen het hoort niet. Als je het niet weg kan krijgen zou ik de laptop gewoon omruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-06 09:24

InFamous

excommunicado

Ik zou even terug gaan of contact opnemen met de winkel waar je laptop hebt gekocht, het hoort er immers niet.

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y.Y.Eagle
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-01-2022

Y.Y.Eagle

Black&White

Topicstarter
Vandaag langs Mediamarkt geweest en ze gaan hem inderdaad ruilen, waarschijnlijk morgen. Bedankt voor de reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scale
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-06 17:01
Enigste wat ik me kan bedenken is dat het een warme vlek is.

Ooit een laptop gestart hibernate modus in te gaan en direct in me tas gedumpt, toen liep hij vast tijdens het hibernaten en werd hij nogal heet in me tas dit liet een vergelijkbare vlek achter op me scherm.

Anoniem: 388164

Ik heb deze vlek ook en ik vermoed dat ik weet wat de boosdoener is. Is'r een mogelijkheid om het lapje uit te schakelen op de achterkant van het scherm, zaar het HP-logo zit. Ik heb namelijk een sterk vermoeden dat deze vlek van daar qfkomstig.

Ik ben azerty gewoon en heb nog maar 1 dag mijn qwerty-laptop, dus schiet mij niet af! xD

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-06 22:12
Dus gewoon omruilen zoals de TS heeft gedaan? Niet moeilijk toch? Waarschijnlijk gewoon een productiefout.

Anoniem: 303530

Je kan het HP logo wel uitschakelen (allemachtig als dat de fout is... HP, ik wil geen mooie laptop, maar een laptop die het doet..). Maar dan moet je even kijken wat de constructie is, waarschijnlijk zit er ergens op het moederbord een kleine header. het alternatief is dat er stroom wordt afgetapt van het scherm maar dat lijkt mij onwaarschijnlijk.
Pagina: 1