Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Beste allen,

Ik heb een vraagje. Ik heb een wildfire s en hier zit de standaard sd-kaart van 2gb in. Ik heb een 8gb sd-kaart gekocht. De telefoon herkent deze soms wel maar zodra er gegevens op gezet worden geeft de telefoon aan dat de kaart verwijderd is. Ik heb de kaart al geformateerd via de telefoon maar ook via de pc. Niets helpt.
De melding die ik krijg is dat de kaart beschadigd is, maar rechtstreeks in de pc werkt de kaart gewoon goed.

Met de 2 gb werkt mijn telefoon prima. Ligt het aan de sd-kaart of bepaalde instellingen op de telefoon dat 8 gb niet werkt of kan de wildfire s geen 8 gb aan?

Alvast bedankt voor het reageren!

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:36
http://www.htc.com/nl/product/wildfire/specification.html

Uitbreidbaar geheugen:
  • MicroSD™ geheugenkaart (SD 2.0 compatible)
  • Ondersteunt tot 32 GB

[ Voor 6% gewijzigd door Terror op 24-07-2011 18:28 ]

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Verwijderd

Topicstarter
Dat is de wildfire. Bij de wildfire s staat dit niet zo expliciet. Gaan ze er dan vanuit dat het hetzelfde is?

En als het kan wat gaat er dan fout bij mijn kaart. Heb er nu namelijk al 2 geprobeerd. Beide werken niet.

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:36
:) Niet heel scherp van dat ik die S gemist heb. Het is idd niet heel duidelijk, maar ook de S behoort 32 GB gewoon te slikken. Is niet voor niets een update op de originele wildfire. Sommige providers bieden hebben zelfs met een 32 GB kaartje erbij aan.

Onderstaand wat ervaringen met high capacity kaartjes:
http://androidforums.com/...hc-kingston-problems.html

Is dat 8 GB kaartje toevallig van kingston? Met dat merk schijnt ie om de een of andere reden problemen te geven.

[ Voor 19% gewijzigd door Terror op 24-07-2011 23:39 ]

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de link. Dat is inderdaad precies het probleem dat ik ook heb. Ik heb nu een 'integral" (of zoiets) kaartje.
Het SanDisk kaartje 4gb van uit een andere telefoon werkt inderdaad zonder problemen. Maar dacht dat het misschien door de grootte kwam, maar niet dus.
Dus dan ga ik straks maar een SanDisk 8 gb kopen. :-D

Thanx!