Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal!

Ik zit met mijn handen in de haren. Al dagen ben ik aan het zoeken naar een oplossing... zonder succes.
Van Onkyo zelf krijg ik maar geen reactie, terwijl ik nu in verschillende talen bij ze geinformeerd heb.
(Zelfs telefonisch zijn ze onbereikbaar...)
Welnu, ineens kreeg ik geen signaal meer!
Ik kijk via de PS3 en de reciever films, maar dat gaat dus nu ineens niet meer.
Het is zo op de ene dag na de andere dag gekomen en heb vanalles geprobeerd. De PS3 geeft wel signaal af en de HDMI bekabeling is gewoon goed (heb ik getest).
De reciever heb ik nu ook gereset en dit geeft ook geen resultaat |:(

Als het even kan wil ik (onnodige) kosten besparen. Ik ben er geen fan van om mijn apparatuur zomaar op te sturen... Als je kijkt hoe TNT post met pakketjes omgaat (...)

De online winkel Pick2pay is failliet **heb ik weer** dus aldaar informeren naar garantie is ook onmogelijk.
De reciever heb ik op 11-3-2009 gekocht... dus de 2 jaar garantie is NATUURLIJK net voorbij!!!

Ik woon in Noord Brabant dus even in de auto springen en m`n dierbare reciever bij een geautoriseerde Onkyo reperateur na laten kijken is eigenlijk ook geen optie.

Wie o Wie kan mij misschien helpen?
Mijn dank is groot O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 14:18
En als je alles nu even alles via component en S/PDIF aansluit?

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
HarmoniousVibe schreef op zondag 24 juli 2011 @ 16:55:
En als je alles nu even alles via component en S/PDIF aansluit?
Ook dit heb ik geprobeerd, zelfs het geluid gaat niet (meer) over de speakers...

Ik ben bang dat de mobo is overleden, kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 14:18
Natuurlijk kan dat. Heb je nog wel beeld over component?

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW