Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

XP PC probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn zus zei dat haar computer een probleem had, hij startte soms niet op enz.

Dus moest ik eens komen kijken.

Ik startte de pc op, ik hoorde meteen een lawaai van een fan dat ergens tegen draait.
Dus ik deed de pc open en zocht naar het lawaai. Blijkbaar kwam dat van de fan in de voeding.
Maar ja dat zou eigenlijk geen technisch probleem kunnen zijn waarom de pc soms raar doet.
Dan bleef de computer haperen er werkte niet. Na manueel heropstarten via de knop kwam er een fout beeld op (zie foto).
Afbeeldingslocatie: http://img13.imageshack.us/img13/6818/foto0356d.jpg

Na terug op te starten kreeg ik een serie van gepiep (wrs van het moederbord?). Maar niet een code maar echt veel pieps heel kort achter elkaar zodat het precies 1 lange piep is.

Dus startte ik de pc terug op. Hij werkte weer. Toen ik dan AVG nekeer aant updaten was viel de computer plots uit.

Het geluid dat de fans ergens tegendraait gaat na een tijdje weg.

Mijn gedacht is dat er ergens hardware matig iets kapot is. Het is toch al een redelijk oude pc.

samenvatting:
- exception foto
- piepen moederbord
- Fan raakt iets in voeding
- PC valt soms uit

Weten jullie een oplossing?

• WK100
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10:34
Geef ons de specificaties en neem het geluid van het moederbord eens op zodat we het kunnen horen.

Verwijderd

Topicstarter
hmm zal ik eens proberen. Ik ga eens memtest runnen en de specs doorgeven dia dxdiag.

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-11 17:34

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.