Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

windows inlogwachtwoord kwijt , wie kan me helpen ?

Pagina: 1
Acties:
  • 177 views

• luc2003
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-11 08:27
van een windows xp machine ben ik het inlogwachtwoord kwijt , hoe kan ik deze achterhalen

alvast bedankt voor de oplossing

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:23

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Er zijn recovery tools op het internet te vinden waarmee wachtwoorden gereset kunnen worden. Het tweakers beleid zeg echter het volgende over dergelijke zaken:
Wachtwoorden en firewalls en dergelijke zijn er niet voor de lol maar om pc's, netwerken en dergelijke enige vorm van bescherming tegen ongewenst of onbedoeld gebruik te geven. Het is derhalve op het forum niet de bedoeling om mensen hierbij de helpende hand te bieden of vragen hierover te stellen. Dit geldt ook voor het omzeilen van beveiligingen met toestemming omdat wij deze toestemming met geen mogelijkheid kunnen controleren.
Afgezien van het feit dat het topic vanuit beleidsoogpunt niet toegestaan is, mis ik in je topicstart totaal wat je verder zelf al geprobeerd hebt.

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Dit topic is gesloten.