Hoe kom ik aan karma?

Pagina: 1
Acties:

• Lrrr
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-02 00:39
Ik wou een Tweakblog starten, maar kwam erachter dat ik meer karma nodig had. Maar hoe krijg ik dat dan? Op het forum posten ofzo? (in dat geval is de eerste stap al gezet :P) Of iets anders? Kan iemand me hierover verhelderen? Bedankt!

I am Lrrr, ruler of the planet Omicron Persei 8! | Mijn custom CSS-snippets

• Nick_S
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:52

Nick_S

++?????++ Out of Cheese Error

Uit de Tweakers.net FAQ:
Karma is de totale waardering van de door een gebruiker geleverde input op Tweakers.net. Je ontvangt karmapunten voor het plaatsen van reacties, productreviews, shopreviews, forumposts, prijzen, Vraag & Aanbod-advertenties, het doen van moderaties en nog vele andere input op Tweakers.net.

'Nae King! Nae quin! Nae Laird! Nae master! We willna' be fooled agin!'

• Lrrr
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-02 00:39
Ik wist niet eens dat er een FAQ bestond :P Bedankt!

I am Lrrr, ruler of the planet Omicron Persei 8! | Mijn custom CSS-snippets

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Dan heb je daar je antwoord: wat meer (of beter) rondkijken, rondlezen dus. En volgens mij wordt er ook naar de FAQ verwezen op het moment dat je je registreert, beetje vreemd dat je dus niet eens op de hoogte was van het bestaan ervan... :+

Verwijderd

IRL karma ging vroeger middels een zak chocotoff naar kantoor - geen idee of dat veranderd is ;)

• punishedbrains
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09-01 19:28
Hier is dat drop, maar het werkt nog steeds hoor. Al is het vaak kort.

• punishedbrains
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09-01 19:28
CptChaos schreef op zondag 24 juli 2011 @ 15:25:
Dan heb je daar je antwoord: wat meer (of beter) rondkijken, rondlezen dus. En volgens mij wordt er ook naar de FAQ verwezen op het moment dat je je registreert, beetje vreemd dat je dus niet eens op de hoogte was van het bestaan ervan... :+
Dat is op zich wel vreemd ja, maar ik moet zeggen dat veel zaken niet zo duidelijk zijn hoor. Too many options en veel zaken staan niet altijd op een heel duidelijke en/of logische plaats voor newbees.
Pagina: 1