I am Lrrr, ruler of the planet Omicron Persei 8! | Mijn custom CSS-snippets
Uit de Tweakers.net FAQ:
Karma is de totale waardering van de door een gebruiker geleverde input op Tweakers.net. Je ontvangt karmapunten voor het plaatsen van reacties, productreviews, shopreviews, forumposts, prijzen, Vraag & Aanbod-advertenties, het doen van moderaties en nog vele andere input op Tweakers.net.
'Nae King! Nae quin! Nae Laird! Nae master! We willna' be fooled agin!'
Ik wist niet eens dat er een FAQ bestond
Bedankt!
I am Lrrr, ruler of the planet Omicron Persei 8! | Mijn custom CSS-snippets
Dan heb je daar je antwoord: wat meer (of beter) rondkijken, rondlezen dus. En volgens mij wordt er ook naar de FAQ verwezen op het moment dat je je registreert, beetje vreemd dat je dus niet eens op de hoogte was van het bestaan ervan...
Verwijderd
IRL karma ging vroeger middels een zak chocotoff naar kantoor - geen idee of dat veranderd is
Hier is dat drop, maar het werkt nog steeds hoor. Al is het vaak kort.
Dat is op zich wel vreemd ja, maar ik moet zeggen dat veel zaken niet zo duidelijk zijn hoor. Too many options en veel zaken staan niet altijd op een heel duidelijke en/of logische plaats voor newbees.CptChaos schreef op zondag 24 juli 2011 @ 15:25:
Dan heb je daar je antwoord: wat meer (of beter) rondkijken, rondlezen dus. En volgens mij wordt er ook naar de FAQ verwezen op het moment dat je je registreert, beetje vreemd dat je dus niet eens op de hoogte was van het bestaan ervan...
Pagina: 1