Ik heb vandaag mijn pc met succes in elkaar gezet, maar nu deed ik er een upgrade cd in en als ik de key in vul zegt ie dat het ongeldig is. De key is wel al gebruikt en ik krijg over een paar dagen mijn Win 7 64 bit binnen maar ik wil wel graag gebruik maken van mijn nieuwe pc als dat kan. Ook heb ik geprobeerd een Vista cd te gebruiken maar die pakt hij niet en gaat hij gewoon verder met: Windows normaal starten keuze menu > eerste gebruik gereedmaken > en dan gaat ie weer verder met het vragen naar een key die niet werkt. Ik heb ook wat gelezen over gratis 30 dagen proberen ofzo, kan ik dat dan ook?
je kunt elke key invoeren die aan het formaat-algoritme voldoet.
Wel moet die na het installeren ge-activeerd worden, wat alleen kan als ie ook echt door MS is uitgegeven en nog niet gebruikt is. Je hebt daarvoor 30 dagen, daarna raakt je pc onklaar.
Dus je moet gewoon je oude key in kunnen vullen, zolang je maar de goede versie cd gebruikt.
Dan heb je nog 30 dagen om het te activeren, wat niet zal kunnen als ie al uitgegeven is.
Wel moet die na het installeren ge-activeerd worden, wat alleen kan als ie ook echt door MS is uitgegeven en nog niet gebruikt is. Je hebt daarvoor 30 dagen, daarna raakt je pc onklaar.
Dus je moet gewoon je oude key in kunnen vullen, zolang je maar de goede versie cd gebruikt.
Dan heb je nog 30 dagen om het te activeren, wat niet zal kunnen als ie al uitgegeven is.
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Maar hij accepteerd mijn code niet, kan ik ook zonder een code intevullen doorgaan en dan gebruik maken van de 30 dagen gratis?
Je kunt via Windows 7, 120 dagen gebruiker zonder key. Je moet dan wel rearmen na 29 dagen.MiliaanR schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 22:26:
Maar hij accepteerd mijn code niet, kan ik ook zonder een code intevullen doorgaan en dan gebruik maken van de 30 dagen gratis?
slmgr.exe /rearm
How to use Windows 7 without activation for a year
[ Voor 18% gewijzigd door Turdie op 23-07-2011 22:37 ]
Waarvan wilde je upgraden? Kan dat wel?
Weet je zeker dat je de productcode goed hebt ingetikt? Ik heb al een aantal mensen met het zelfde probleem uit de brand geholpen en steeds bleek het dat ze bepaalde tekens door elkaar haalden. De productcode staat in een heel raar verwarrend lettertype gedrukt en je kunt makkelijk bepaalde tekens voor cijfers aanzien of omgekeerd. Tip: maak een close-up foto van de productcode en bekijk deze op groot formaat.
Weet je zeker dat je de productcode goed hebt ingetikt? Ik heb al een aantal mensen met het zelfde probleem uit de brand geholpen en steeds bleek het dat ze bepaalde tekens door elkaar haalden. De productcode staat in een heel raar verwarrend lettertype gedrukt en je kunt makkelijk bepaalde tekens voor cijfers aanzien of omgekeerd. Tip: maak een close-up foto van de productcode en bekijk deze op groot formaat.
[advertentie] gooi uw afgedankte USB sticks en SD-kaartjes van geringe capaciteit niet weg maar geef ze aan mij
Verwijderd
Gewoon even bellen maandag en telefonisch activeren en nu gewoon je pc gebruiken.
Of kun je helemaal niet updaten / upgraden nu?
Of kun je helemaal niet updaten / upgraden nu?
gewoon het veld leeglaten, dan kom je in de 30 dagen trial mode. (die je weer kan verlengen naar 120 dagen)
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Wat ik denk is dat de TS op een nieuwe pc een upgrade versie wil gebruiken en zijn key in geen geval wordt geaccepteerd. Nu weet ik zo niet of je bij een upgrade versie van W7 kan kiezen voor een volledige installatie, maar indien dat kan is het misschien handig dat de TS even een code van internet plukt zodat hij gebruik kan maken van de pc tot de bestelde versie binnen is.
(of wat ramon zegt
)
(of wat ramon zegt

[ Voor 3% gewijzigd door Pieler op 24-07-2011 00:03 . Reden: post boven mij ]
Inderdaad. Ik installeer Windows 7 hier een keer per week opnieuw op m'n systeem, en ik voer echt nooit die key in (omdat de installatie toch nooit veel langer dan een dag of 5 gebruikt wordt).Ramon schreef op zondag 24 juli 2011 @ 00:00:
gewoon het veld leeglaten, dan kom je in de 30 dagen trial mode. (die je weer kan verlengen naar 120 dagen)
Die paar dagen tot je een geldige key hebt kan prima.
Dan kun je vanuit je computereigenschappenscherm gewoon aangeven dat je een key hebt en je wilt activeren (of je PC gaat er op den duur vanzelf om zeuren).
@terw_dan: 1x per week? Hoezo dat dan?
Die machine is m'n testbench. Dus daar zit iedere keer andere hardware in (andere mobo's, andere videokaarten, andere storageconfigs etc etc). Dus daar knal ik eigenlijk altijd een schone install op, want images schieten niet bepaald lekker op als je niet continu dezelfde hardware hebt natuurlijk.sus schreef op zondag 31 juli 2011 @ 10:27:
@terw_dan: 1x per week? Hoezo dat dan?
Pagina: 1