Verwijderd

Topicstarter
hallo wie kan me helpen ik heb een Neo 350 go tv mediaplayer deze hoort iso bestanden af te kunnen spelen echter als ik een iso via me server wil afspelen word deze niet gevonden, andere bestands formaten leest ie wel bijv audio en video ts wat kan het zijn

Groetjes

Verwijderd

Wat zegt de gebruikershandleiding? Hier staan vaak nog verdere eisen/beperkingen vermeldt van de af te spelen formaten. En wat heb jezelf al geprobeerd en via Google achterhaald? Het is hier namelijk geen helpdesk, eigen inzet wordt verwacht.

Verwijderd

Topicstarter
de handeding van het app geeft aan dat hij het gewoon kan lezen Bestandsindelingen
• Video: Codec formaat: WMV 7/8/9, VC-1, H.263, H.264, MPEG 1/2/4, M-JPEG,
Container formaat: AVI, Xvid, MOV, MP4, MPEG2-PS, MPEG2-TS, DVD VOB, DVD ISO, FLV, MKV, ASF, RM, RMVB
• Audio: MP3, WAV, PCM, LPCM, WMA, WMA Pro, AAC, FLAC, MKA, OGG, APE, Dolby ® Digital (AC3), DTS
• Foto: JPEG-bestanden tot 20 megapixels, BMP, GIF, PNG, TIFF ©
dus wat doe ik fout dat het neit werkt

en me eigen inzet heb ik al geprobeerd ben al weken bezig hiermee dus vandaar dat ik het maar eens navraag hier

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2011 11:49 ]

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13:17
Verwijderd schreef op zondag 24 juli 2011 @ 11:48:
en me eigen inzet heb ik al geprobeerd ben al weken bezig hiermee dus vandaar dat ik het maar eens navraag hier
En wat heb je dan geprobeerd? Voordat men hier een herhaling van stappen gaat opnoemen die je al belopen hebt...

Om wat voor een iso gaat het eigenlijk? DVD of wat anders?

[ Voor 8% gewijzigd door MicGlou op 24-07-2011 12:26 ]

Verwijderd

Als je gewoon een ISO hebt met de bekende DVD mappenstructuur dan zou het moeten werken. Mijn ervaring is dat je in elk geval een VIDEO_TS en AUDIO_TS map nodig hebt.

Dit bestandje geeft aardig weer wat er op een standaard DVD aanwezig is: http://docs.google.com/vi...KREyHCZnrFwKy0aipMkaZVu5g

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Overige Hardware is geen dumpbak :o

Vragen die elders op GoT thuishoren, kun je daar stellen. Een "mediaplayer" is in gewoon Nederland een mediaspeler. Is het dan zo vreemd om te verwachten dat je op zoek gaat in Mediaspelers en HTPC's :?

Move OH -> MH

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1