Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Vandaag een ILC 10" tablet PC gekocht met mini HDMI aansluiting. Deze wil ik met een door mij aangeschafte 2 meter mini HDMI naar HDMI kabel aansluiten op de HDMI aansluiting op mijn TV. Op de TV zie ik dan een HDMI 2 poort actief en dat ze met elkaar verbonden zijn.
Toch krijg ik geen beeld op TV en heb ik het gevoel dat ik ergens op deze ICL tablet PC moet aangeven dat de output van de HDMI actief moet zijn. Wie kan mij aan de oplossing helpen zodat ik media via mijn tablet (Android 2.2) kan kijken op TV? :)

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:56

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd? Alleen de kabel aangesloten?

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Verwijderd

Topicstarter
@janvanduschoten; inderdaad de kabel aangesloten zonder resultaat. Op de TV via de selectknop gekozen voor HDMI 2 poort. Gegoogled en iets gevonden op You Tube waarbij je onder beeld en geluid (onder instellingen) zou moeten kunnen aangeven dat je de HDMI poort wenst aan te geven. Bij mijn Android tablet PC heb ik beeld en geluid los van elkaar staan en kan ik onder niet aangeven dat ik beeld wil uitsturen via de mini HDMI poort. Deze mini HDMI poort zit er mijn inziens niet voor niets op. Verder kan ik weinig vinden over de 10" ILC Tablet PC en de gebruiksaanwijzing is heel summier. :)

Verwijderd

Topicstarter
De oplossing is gevonden! Wanneer je de mini HDMI kabel hebt aangesloten op de tablet PC en vervolgens op de ingang van je TV dan start je in geval van een film, deze op met bijvoorbeeld Videoplayer (Android APP). Vervolgens dien je 1x op de menu knop op je Tablet PC te drukken waarna, na circa 5 seconden, het beeld van de Tablet PC wordt doorgestuurd naar de TV. Nu nog uitvinden hoe ik dit beeldvullend krijg op de TV. So far so good. _/-\o_

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-11 08:43
Ik heb ook een mini hdmi aansluiting, maar een oude tv. Bestaan ze van mini hdmi naar tulp?