x
[ Voor 109% gewijzigd door Anoniem: 416216 op 23-07-2011 18:29 ]
[ Voor 33% gewijzigd door Jimster op 23-07-2011 14:40 ]
Uitleg graag!Anoniem: 416216 schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 14:34:
Hallo,
Omdat ik last heb van een hacker wil ik graag mijn IPadres wijzigen.
Als je ISP je niet kan helpen, is er geen andere oplossing. Zo simpel is het bij een extern IP adres.Ik weet dat er andere manieren zijn om dit te doen, maar heb totaal geen ICT kennis dus ik hoop dat iemand hier me daarmee kan helpen.
Niet relevant aan de vraag.Ik heb een Acer Aspire 5735Z met Windows Vista.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
[ Voor 25% gewijzigd door marcop23 op 23-07-2011 16:53 ]
[ Voor 40% gewijzigd door CodeCaster op 23-07-2011 17:00 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf
HahaAnoniem: 416216 schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 16:48:
Bedankt voor jullie reacties.
Wat maakt het uit wáárom een hacker mij wil hebben?! haha, daar heeft hij kennelijk zijn redenen voor, kan hier ook niet teveel over zeggen wegens rechtzaken etc. Ik kan niet "bewijzen" dat ik gehacked word nee, er veranderen foto's op m'n laptop/profielen, wachtwoorden worden veranderd en de beste man heeft informatie die alleen op mijn laptop staat (zakelijke administratie etc) en ik weet dat hij mijn IPadres heeft, en ik las dat je het IPadres nodig hebt van de pc die je wilt hacken.
Ben idd bezig hem beter te beveiligen, en Tele2 hoeft mij ook niet te helpen, ik wil gewoon een nieuw IPadres en er zijn providers die dat wél doen, dus niet zo'n rare vraag.
Op dit moment heb ik McAfee, maar heb bij tele2 een ander pakket aangevraagd. Op dit moment heb ik een router van Tele2.
Je zegt dus hier zelf dat providers het doen.. Maar in jouw geval heeft Tele2 dat geweigerd blijkbaar. Voor zover ik weet hanteert Tele2 dynamische IP adressen dus uiteindelijk krijg je vanzelf een ander IP. Je kan aan de ontvangende kant niets doen om je IP te veranderen tenzij je bijvoorbeeld Tele2 overtuigt om je IP te veranderen (desnoods naar een statisch IP als je daardoor een ander random IP krijtg toegewezen).Anoniem: 416216 schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 16:48:
Ben idd bezig hem beter te beveiligen, en Tele2 hoeft mij ook niet te helpen, ik wil gewoon een nieuw IPadres en er zijn providers die dat wél doen, dus niet zo'n rare vraag.
Je bent veel meer als het IP adres nodig.. Vrijwel elk adres is openbaar te achterhalen..Anoniem: 416216 schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 16:48:
en ik las dat je het IPadres nodig hebt van de pc die je wilt hacken.
duzzz, ga je naar een andere providert.Anoniem: 416216 schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 16:48:
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
@TS: En behoud je dezelfde problemen, gezien deze niet relevant zijn aan je IP adres
[ Voor 37% gewijzigd door D4NG3R op 23-07-2011 17:24 ]
Als iemand echt die informatie op je laptop/pc kan veranderen dan heb je iets op je pc of laptop staan. Als je achter NAT zit via een router is dit echt moeilijk te doen aangezien je geen verbinding kan opzetten door die NAT router heen. Zou beginnen bijvoorbeeld Zone-alarm op je systeem te zetten, dit vraagt bij elke uitgaande verbinding om toestemming en scan je hele pc eens met een goede virus en spyware scanner.Anoniem: 416216 schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 16:48:
Bedankt voor jullie reacties.
Wat maakt het uit wáárom een hacker mij wil hebben?! haha, daar heeft hij kennelijk zijn redenen voor, kan hier ook niet teveel over zeggen wegens rechtzaken etc. Ik kan niet "bewijzen" dat ik gehacked word nee, er veranderen foto's op m'n laptop/profielen, wachtwoorden worden veranderd en de beste man heeft informatie die alleen op mijn laptop staat (zakelijke administratie etc) en ik weet dat hij mijn IPadres heeft, en ik las dat je het IPadres nodig hebt van de pc die je wil hacken.
[ Voor 6% gewijzigd door Kawaii op 23-07-2011 17:29 ]
Niet geschoten is altijd mis.
Ik vind dat wel relevant hoor, lijkt mij dat er dus verbinding wordt gemaakt met de router via wireless?D4NG3R schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 14:44:
[Ik heb een Acer Aspire 5735Z met Windows Vista.]
Niet relevant aan de vraag.
als je meerdere rechtzaken hebt lopen kan je niet helemaal safe zijn.Anoniem89 schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 17:52:
Bedankt voor jullie informatie, ik ga ermee aan de slag.
& btw, ik heb niks te verbergen hoor, geen duistere praktijken voor mij. Ik wil alleen niet dat iemand die rechtszaken tegen me aanspant in mn laptop kan of zakelijke gegevens/cijfers kan inzien.
Nogmaals, bedankt allemaal.
Niet geschoten is altijd mis.
<outofbox>Anoniem89 schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 17:52:
Bedankt voor jullie informatie, ik ga ermee aan de slag.
& btw, ik heb niks te verbergen hoor, geen duistere praktijken voor mij. Ik wil alleen niet dat iemand die rechtszaken tegen me aanspant in mn laptop kan of zakelijke gegevens/cijfers kan inzien.
Nogmaals, bedankt allemaal.
/dev/null
If it ain't broken, tweak it!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq