Toon posts:

[Fedora 15] Multi Touchpad configureren van Macbook Pro 5,4

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Na uren en uren zoeken op diverse fora, blogs en guides een post hier omdat ik er niet uitkom. Ik ben heel blij met het OS Linux, naar mijn idee begint het OS echt volwassen te worden en ik werk er soepeler mee dan met OS X. Ik vind het een heerlijk compleet systeem! Ik ben dus aan het overstappen op een MacBook Pro 5,4, en heb alles werkend gekregen behalve dus de Multi Touchpad van mijn Apple computer.

Wie weet hoe ik selecteren en heel misschien overige gestures werkend kan krijgen en via welke weg kan ik deze functies fine tunen. Ik ben een newbie met Linux, maar ben bereid mij te verdiepen in de materie!

De specs:
- Linux Fedora 15
- MacBook Pro 5,4

Heel erg bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04:53
Het gaat over een apple, dus maar door naar NOS>>APL

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bn326160
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-10 13:02
iisschots schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 22:10:
Het gaat over een apple, dus maar door naar NOS>>APL
Niet dat ik twijfel aan je moderatorcapaciteiten (a) maar ik denk toch dat de mensen in het andere forum meer ervaring hebben met Linux drivers ect. dan in het Apple forum.

OT: Ik meen te herinneren dat dit sinds Ubuntu 10.10 bijgeleverd zat, met een kleine google zoektocht vond ik dit: http://createdigitalmotio...oss-platform-multi-touch/

🤞🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-10 08:30
Het gaat hier toch echt om Linux en drivers voor Linux. Dus ik schop hem weer terug :P

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mensen,

Helaas heb ik het nog niet voor elkaar gekregen. Mijn laatste zoektoch brengt mij bij deze site:

http://www.synaptics.com/...y/gestures/touchpad-linux

Ik ga contact opnemen met dit bedrijf om duidelijk te krijgen hoe het in elkaar zit met de producten die ze verkopen. Ik houd hier iedereen op de hoogte met eventuele oplossingen. Ik hoop dat iemand voor mij misschien duidelijk kan krijgen of er al een goede oplossing bestaat met bijvoorbeeld de Synaptics Gesture Suite for Linux.

Alvast bedankt!