Op dit moment heb ik VSFTPD als deamon geinstalleerd op mijn XBMC / Zotac mediaplayer. Ik wil namelijk van buiten af mijn media / apps kunnen downloaden.
Specs van de mediaplayer:
Ubuntu 10.x.x als OS (Xbmc live cd)
Dualcore Celeron
2 GB DDR 3
640GB 2,5 inch 5400rpm HD
Echter krijg ik het niet voor elkaar.
Ik maak gebruik van Window 7 home premium (clean install). Ik maak verbinding mijn mediaplayer op de volgende manier:
ftp://192.168.0.104
Ik krijg keurig het inlogscherm te zien. Waarbij ik de gebruikersnaam en wachtwoord invul. Helaas krijg ik dan de volgende melding:

Het vreemde is als ik via een SSH/Putty verbinding maak als FTP user dat ik zonder problemen kan inloggen.
Het betreft de gebruikersnaam ''xbmc'' die ik alle rechten heb gegeven chmod 777 in dit geval.
Iemand enig idee wat ik fout doe ?
Specs van de mediaplayer:
Ubuntu 10.x.x als OS (Xbmc live cd)
Dualcore Celeron
2 GB DDR 3
640GB 2,5 inch 5400rpm HD
Echter krijg ik het niet voor elkaar.
Ik maak gebruik van Window 7 home premium (clean install). Ik maak verbinding mijn mediaplayer op de volgende manier:
ftp://192.168.0.104
Ik krijg keurig het inlogscherm te zien. Waarbij ik de gebruikersnaam en wachtwoord invul. Helaas krijg ik dan de volgende melding:

Het vreemde is als ik via een SSH/Putty verbinding maak als FTP user dat ik zonder problemen kan inloggen.
Het betreft de gebruikersnaam ''xbmc'' die ik alle rechten heb gegeven chmod 777 in dit geval.
Iemand enig idee wat ik fout doe ?
[ Voor 52% gewijzigd door Possible op 23-07-2011 13:02 ]
Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live