Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Goed configuratie voor gamingpc?

Pagina: 1
Acties:
  • 193 views

• Wixed
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-12-2024
Hai,

Voor mijn neef moet ik een nieuwe pc maken en had eentje samengesteld op Alternate.be en vroeg me nu af wat jullie hiervan vinden? Enige opmerkingen? Ik heb gekozen voor een Phenom II x6 omdat deze toch recent zijn, goedkoop en ik denk zeker niet onderdoen voor i7? Er zit 16 gb RAM in maar vroeg me af of dit niet een beetje overbodig is? :p

hier is linkje met screenshot van configuratie --> http://imageshack.us/f/94/pcarno.png/

Alvast bedankt :)

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-11 08:10
Ik had een andere moederbord gekozen(sata-600 en USB3), maar voor de rest ziet het er goed uit.

automation fanboy

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-11 21:47
16GB is inderdaad een beetje overkill,.. voor de rest is er niks mis met de setup.
ik zou 16gb inwisselen voor 8GB en het geld wat je daarmee bespaard. snellere / grotere SDD halen :P

* of voor dat geld een leuke geluidskaart ( die onboad realtek chipsets zijn nou niet echt alles )
creative x-fi ofzo

* of voor dat geld een betere CPU cooler halen. die standaard amd koelers zijn nou niet de stilste en koelste

[ Voor 40% gewijzigd door osmosis op 23-07-2011 12:37 ]

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Tenzij je neef professioneel aan foto of videobewerking doet, is zelfs 4GB meer als voldoende..

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Verwijderd

En neem een andere SSD dan de agility :X Die heb je vast alleen maar gekocht vanwege de specificaties (synomien voor leugens).

Maar, losse aankoopadviestopics zijn hier niet meer toegestaan. Zie daarvoor het CSL beleid. Jij kan terecht in [BBG aanschaf] Gamesysteem.

Dit topic gaat echter op slot.

Dit topic is gesloten.