Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakerz,

Ik heb me het a-pe-zuur gezocht.

Ik wil zeer graag de SMS berichten die ik naar een specifieke contact stuurde overzetten naar mijn pc (Win 7), zodat ik die berichten via (bijvoorbeeld) e-mail nog eens kan versturen. Lang verhaal. Maar in het kort: Mijn berichten zijn misschien nooit aangekomen ivm met phone-trubbles on the receiving end.

Van het ene programma in het andere programma verzeild geraakt. Sommige waren mooi, maar bepaalde functies locked. En laat ik nou nét die functie nodig hebben. Geen optie ctrl+C, dat soort ongein.

Specifieke file opgezocht, getracht met een sqlite manager te openen, kwam er niet uit. Dingen geupload naar websites, files terug gekregen die ik niet kon sorteren, of waar ik voor moest betalen. Google stuk gezocht. Contact opgenomen met gabber die toch aardig wat weet van de iPhone. Allemaal op niets uitgelopen.

Ja, ik kwam wel apps tegen, maar die kostten tussen de 10 en 20 euro. Het moet toch eenvoudig gratis kunnen? Of heb ik iets gemist?

Daarom een beroep. Help, please. Ik zou het allemaal handmatig kunnen overnemen, maar ik dacht: Laat ik een thread openen, zodat (in geval van een heldere oplossing) eventuele anderen er ook wat aan hebben. Een uur je het leplazarus zoeken is niet chill.

Please help. Thank you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:23
Ik heb goede ervaringen met PhoneView. Idd betaald. Gratis zul je het niet vinden lijkt me. Succes iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heya Volkan,

Thanks voor je reactie. Blijkbaar niet zo'n hot topic, sms overzetten naar pc. Jammer en ook raar eigenlijk dat dat overzetten niet eenvoudig kan. Misschien komt er nog een antwoord op. Wellicht komt dat dan hier terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Kun je, je smsjes niet syncen met een emailaccount? Android kan bijvoorbeeld alles doorsturen naar Gmail..

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkjobse
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-09 08:43
Is dit dan misschien iets voor je? http://www.redmondpie.com...send-text-messages-video/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thanks for the replies, gents.

Ik zal het eens nakijken. Geen idee eigenlijk. Will get back to you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thanks for the effort you put into your replies, gents. Ik heb een zware maand achter de rug, waardoor ik nogal laat ben met reageren. Mijn excuses.

@CLB: Ik heb wat rondgeneusd en kon niet 123 iets vinden om idd mijn sms-jes te syncen met Gmail. Wait, dat is niet helemaal waar. Het kon wel met een app waarvoor je moet ... yep, betalen! Zal nog eens wat verder speuren. Thanks, CLB.

@henkjobse: Ik heb je link bekeken en mijn iPhone is niet jailbroken. Doe ik liever ook niet atm. WifiSMS gaat het niet doen voor mij dus, of vergis ik me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkjobse
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-09 08:43
Verwijderd schreef op maandag 26 september 2011 @ 13:14:
Thanks for the effort you put into your replies, gents. Ik heb een zware maand achter de rug, waardoor ik nogal laat ben met reageren. Mijn excuses.

@CLB: Ik heb wat rondgeneusd en kon niet 123 iets vinden om idd mijn sms-jes te syncen met Gmail. Wait, dat is niet helemaal waar. Het kon wel met een app waarvoor je moet ... yep, betalen! Zal nog eens wat verder speuren. Thanks, CLB.

@henkjobse: Ik heb je link bekeken en mijn iPhone is niet jailbroken. Doe ik liever ook niet atm. WifiSMS gaat het niet doen voor mij dus, of vergis ik me?
Nope, althans als je niet jailbreakt kun je geen WifiSMS gebruiken inderdaad....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:49
Kan je ze niet uit een backup file halen?
Daar zijn verschillende gratis apps voor te vinden:
linkje

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Thas,

Thanks voor je reply. Nee, gaat helaas niet lukken, of ik zie iets over het hoofd. Jouw link wijst idd naar een page waar je een bepaalde file dient te uploaden, waar je een andere file voor terug krijgt. Ik heb dat in het begin al eens geprobeerd en kreeg wel mijn sms-log terug, maar ik kon de boel niet sorteren; het was allemaal chronologisch geordend.
Pagina: 1