Nu dat Icloud er zit aan te komen en ik wat plaats vrij heb in mijn audio/video setup was ik aan het denken om er mss de nieuwe mac mini tussen te gaan zetten,in eerste instantie wou ik vor de 800 euro kostende 2,5-GHz : 500 GB te gaan,maar niu zie ik dat die server edition maar 100 euro duurder is,kan ik best voor de duurdere gaan want dan heb ik ook lino server neem ik aan( wat mss ook voordelen heeft)
Mijn bedoeling is dan hoofdzakelijk om itunes te beluisteren en foto's te bekijken,surfen op de tv lijkt mij niet interessant de tv heeft zelf al internet en de ps3 ook en nog nooit heb ik via die weg gesurft,het kan mss tof zijn als er bezoek is en je wilt iets opzoeken,maar nu gebeuren zo een dingen dus gewoon via de Macbook.
Mijn bedoeling is dan hoofdzakelijk om itunes te beluisteren en foto's te bekijken,surfen op de tv lijkt mij niet interessant de tv heeft zelf al internet en de ps3 ook en nog nooit heb ik via die weg gesurft,het kan mss tof zijn als er bezoek is en je wilt iets opzoeken,maar nu gebeuren zo een dingen dus gewoon via de Macbook.