Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als HiFi-beginneling vind ik het erg moeilijk het beste 2.1 setje voor m'n geld te vinden.

Ik twijfel tussen twee modellen bij mijn lokale elektronicawinkel:Op het eerste zicht lijkt de Samsung me het interessantste, vanwege de iets lagere prijs. Toch baart dit me zorgen omdat ik op internet geen review over dit toestel terug kan vinden, terwijl de Panasonic vrij lovend onthaald is door oa. TrustedReviews. Het setje zal puur en alleen gebruikt worden om in combinatie met 2D-televisie, uitgebreide functies zijn dus niet perse nodig. Het gaat me vooral om geluidskwaliteit en de mogelijkheid tot het monteren aan de muur met een Vogels' kitje (beide setjes ondersteunen dit).

Alvast bedankt voor de hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkhuis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-09 10:07
Lees ik het nou goed dat de HT-D5200 alleen HDMI-Ingangen heeft? hoe speelt-ie dan Bluray af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standby
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:36
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 01:39:
Als HiFi-beginneling vind ik het erg moeilijk het beste 2.1 setje voor m'n geld te vinden.

Ik twijfel tussen twee modellen bij mijn lokale elektronicawinkel:Op het eerste zicht lijkt de Samsung me het interessantste, vanwege de iets lagere prijs. Toch baart dit me zorgen omdat ik op internet geen review over dit toestel terug kan vinden, terwijl de Panasonic vrij lovend onthaald is door oa. TrustedReviews. Het setje zal puur en alleen gebruikt worden om in combinatie met 2D-televisie, uitgebreide functies zijn dus niet perse nodig. Het gaat me vooral om geluidskwaliteit en de mogelijkheid tot het monteren aan de muur met een Vogels' kitje (beide setjes ondersteunen dit).

Alvast bedankt voor de hulp!
Hey, voor welke ben je gegaan?
Zit nu ook te kijken voor 1 van deze, en ben benieuwd welke je gekozen hebt en hoe het bevalt.

Blaat het niet dan schaapt het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afstellen
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-08-2018
Ik heb een HT-D5200/XN gekocht.
De HT-D5200 heeft inderdaad geen HDMI uitgang,
maar de iets duurdere /XN versie wel!
Lees hier mijn complete review:
productreview: Samsung HT-D5200 review door afstellen