Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.
Tja.... Je haalt een valide punt aan. Er wordt teveel selectief gebenched op internet en Tnet volgt dat teveel (een [pIII upgraden, yeah right). Je zou dat moeten kunnen aankaarten en de manier waarop jij dat doet is een hele goede
.
+1 erbij iig.
+1 erbij iig.
Ik heb ''m naar +1 inzichtvol geduwd. Je hebt gelijk dat, na een aanvankelijk diepgravender begin over Pentium, het daarna een beetje beperkt is wat ze laten zien. Maar ja, kwestie van tijdgebrek bij THG, denk ik. Bovendien is het wel consistent met het vorige artikel over de scaling van de Athlon.
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Verwijderd
Van mij ook nog een +1 inzichtvol d'r bij.
Wie geeft zoiets nou een flamebait

De reactie d'r onder heeft er wel eentje te pakken, hij heeft wel een punt vindt ik (alhoewel er behoorlijk wat mensen zijn met een 'trage' CPU) maar de manier waarop 'ie het brengt vindt ik een flamebait.
P.S. staat 'ie nu nog steeds op "1 inzichtvol" ? Ik vind het wel een 2/3 hoor...
Wie geeft zoiets nou een flamebait

De reactie d'r onder heeft er wel eentje te pakken, hij heeft wel een punt vindt ik (alhoewel er behoorlijk wat mensen zijn met een 'trage' CPU) maar de manier waarop 'ie het brengt vindt ik een flamebait.
P.S. staat 'ie nu nog steeds op "1 inzichtvol" ? Ik vind het wel een 2/3 hoor...
Pagina: 1