Goeie dag,
Ik ben laatst in het bezit gekomen van een Sony handycam CX560V.
Nu ben ik erachter gekomen dat het mogelijk is zonder een computer al je video's te copieeren via een Mini usb male naar gewone usb female adapter (waar je dus je externe HDD op aansluit)
Nu ben ik even op internet wezen zoeken voor een originelen adapter, helaas is dat ding bijna nergens te krijgen.
Ze zijn er wel maar bij de meeste winkels staat er lange levertijd of onbekend.
Nu ga ik binnenkort op vakantie en moet ik toch iets verzinnen.
Na wat denken dacht ik, als ik nou een adapter maakt met 2 female USB met alle kabels kleur bij kleur dan plug ik er de HDD in en me handycam en copieeren maar. maar dat doet die dus niet
Het is een externe HDD die vanzelf uit gaat als de computer ook uit gaat. Zal het daar aan liggen?
Gewoon een USB stick zou ook moeten werken maar dat doet die ook niet helaas.
Iemand enig idee wat ik verkeerd doe.
Ik ben zo blij als iemand me kan helpen dan ben ik van zorgen af.
Ik ben laatst in het bezit gekomen van een Sony handycam CX560V.
Nu ben ik erachter gekomen dat het mogelijk is zonder een computer al je video's te copieeren via een Mini usb male naar gewone usb female adapter (waar je dus je externe HDD op aansluit)
Nu ben ik even op internet wezen zoeken voor een originelen adapter, helaas is dat ding bijna nergens te krijgen.
Ze zijn er wel maar bij de meeste winkels staat er lange levertijd of onbekend.
Nu ga ik binnenkort op vakantie en moet ik toch iets verzinnen.
Na wat denken dacht ik, als ik nou een adapter maakt met 2 female USB met alle kabels kleur bij kleur dan plug ik er de HDD in en me handycam en copieeren maar. maar dat doet die dus niet
Het is een externe HDD die vanzelf uit gaat als de computer ook uit gaat. Zal het daar aan liggen?
Gewoon een USB stick zou ook moeten werken maar dat doet die ook niet helaas.
Iemand enig idee wat ik verkeerd doe.
Ik ben zo blij als iemand me kan helpen dan ben ik van zorgen af.
Blaad