Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Onlangs heb ik een Nokia E7 aangeschaft. Hiermee zou je vanaf de telefoon kunnen printen. Echter lukt dit me niet. Doe ik iets verkeerd, of kan het in het geheel niet?

Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:12

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Hallo Flight-Case, wil je je topic aanvullen met alles wat je er zelf al aan hebt gedaan om je vraag te beantwoorden? Het lijkt nu net of je zomaar een vraag dumpt en dat is niet toegestaan op GoT. Lees anders ook het Non-Windows Based Mobiles & PDA's Beleid en Het algemeen beleid .

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-09 12:54
Handleiding gelezen? Als wat met Google gezocht? Meeste Nokia smartphones hebben een mooie Help-functie aan boord, die al bekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad je hebt gelijk. Zo lijkt het, maar zo is het echter niet;

Heb de interne help functie, als de handleiding (die ga je immers pas gebruiken als je hem echt nodig hebt) bekeken en met beide opties geen oplossing gevonden. Ook heb ik Google geraadpleegd. Wel heb ik nadere informatie over Pictbridge gevonden, maar dit is echter niet wat ik zoek.

Wat zou moeten kunnen, maar daaraan ga ik nu na een paar dagen proberen heftig twijfelen, is het printen van word documenten en e-mails. Voor m'n werk heb ik dit namelijk regelmatig nodig. Hierover heb ik echter weinig (lees niets) kunnen vinden. Op Tweakers hoop ik uitsluitsel te vinden of het printen van documenten & emails nu wel of niet mogelijk is met de Nokia E7.