Na blikseminslag in de buurt valt WIFI netwerk weg

Pagina: 1
Acties:

• diehardmking
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23-02 17:51
Een aantal weken geleden hebben we blikseminslag gehad in de buurt. Hierna was mijn Router (KPN) en ITV(KPN) stuk. Ik heb netjes een nieuwe modem/router gekregen( Witte KPN Experia Box (Arcadyan)).

Na deze weer te hebben ingesteld begonnen de problemen met WIFI. iedere avond om half 11 viel WIFI een paar minuten weg. Niet alleen op de laptop maar ook op de ipad en iphone. ITV blijft gewoon werken. Bekabeld doet het internet het dan ook nog.

Alle kanalen 1 tm 13 heb ik geprobeerd en mocht niet baten.

Tijdens de vakantie van de buren heb ik geen problemen gehad, nu ze weer thuis zijn valt WIFI soms (vaker dan 1x per dag) weer weg. Nu zijn de tijden waarop dit gebeurd overigens verschillend.

Ook de buren hebben na de blikseminslag last, niet dat wifi het niet doet maar dat de stoppen soms eruit klappen.
Het lijkt erop dat als een apparaat wordt ingeschakeld bij de buren ik er last van heb op mn WIFI. Overigens is dit niet alleen de magnetron ben ik met de buren achtergekomen.

weet iemand waar dit aan kan liggen want KPN kan mij niet verder helpen? is er een mogelijkheid om straling/storingen te achterhalen?

Alvast bedankt

Verwijderd

Zijn het de stoppen of de aardlek die bij hun eruit gaat?

• diehardmking
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23-02 17:51
Aardlek