Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

PC ontwaakt regelmatig niet uit Slaapstand

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds enkele maanden ontwaakt mijn PC niet meer goed uit de slaapstand. De ene keer kom ik na een paar seconden weer bij het inlogscherm zoals het hoort, maar meestal blijft het scherm zwart, draaien de fans een paar seconden voluit en wordt alles weer stil. Het aan-ledje van de pc blijft wel branden, maar verder kan ik niks. Als ik op de aan-knop druk, wordt Windows opnieuw opgestart.

Afgelopen week heb ik een verse installatie van Windows 7 64-bit erop gezet, dezelfde als die erop stond. Eerst de partitie geformatteerd en toen opnieuw geïnstalleerd. Hiermee blijft het probleem echter bestaan, wat reden is om het hier te komen vragen.

Specificaties:
Intel Q6600
Nvidia GTS250
4GB DDR-2
Windows 7 64-bit.

Dit is al meer dan 2 jaar ongewijzigd, in die tijd heeft het goed gewerkt.

Volgens DriverEasy en Slimdrivers zijn alle drivers up-to-date.

Ik kan zelf geen patroon ontdekken wanneer hij wel en niet wil ontwaken. Eerst dacht ik dat het pas na langere tijd in slaapstand was, maar ik heb het ook al een paar keer meegemaakt dat hij na 1 minuut al niet meer aan wilde. Meestal heb ik alleen chrome geopend als ik de slaapstand activeer.

Hopelijk is dit genoeg info, als ik iets gemist heb hoor ik het graag. Alvast bedankt.

(Ik weet dat dit niet het juiste subforum is, maar ik weet ook niet welke wél. Kan een modje hem daarheen schoppen? :> )

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2011 19:29 ]

• WK100
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10:34
Probeer er eens ander geheugen in te zetten want dit klinkt als een typisch geheugenprobleem.

Verwijderd

Topicstarter
Ah dankje. Ik heb geen ander geheugen, kan ik met memtest voldoende zien als ik die vannacht laat draaien?