[Mac OSX Lion] gestures in applicaties?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjempie
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
In Snow Leopard was ik al erg gewend geraakt aan het gebruik van gestures op mijn trackpad. Nu in OSX Lion wordt dit alleen maar leuker, echter het lijkt erop dat de gesture voor 'terug/back' in Apple applicaties verdwenen is....

ik was gewend om ook in applicaties met drie vingers naar links te swipen (nu met twee vingers in Lion), maar dat werkt niet meer.

wie weet meer? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-10 06:41
Ik vind het zelf jammer dat ik maar 2 opties heb voor het slepen van bestanden, die betrekking hebben op vorige en volgende swipes. In Finder deed ik normaal 3 vinger swipe door mappen, maar nu heb ik dat ingesteld op selecteren/slepen, zodat ik makkelijk bestanden kan slepen. (In SL was dit dubbel-tab+swipe)

Dus sowieso is bij mij 3 finger swipe dus nu al in gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvgastel
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-08 18:17
ik zou zeggen trackpad voorkeuren aanpassen, bij "meer bewegingen", "vegen tussen pagina's" aanvinken en op "links/rechts vegen met drie vingers". maar dan moet je mission control op vier vingers zetten. ik werk wel met deze instellingen, veel fijner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
bvgastel schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 17:32:
ik zou zeggen trackpad voorkeuren aanpassen, bij "meer bewegingen", "vegen tussen pagina's" aanvinken en op "links/rechts vegen met drie vingers". maar dan moet je mission control op vier vingers zetten. ik werk wel met deze instellingen, veel fijner.
Jean-Paul Van Gastel!

OT: Werkt inderdaad super. Thanks. Stoorde me er ook al aan dat ik niet meer met drie vinger vorige en next kon doen...