[Safari 5.1] Volgorde van de tabbladen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Topicstarter
Okay, met OSX Lion kwam Safari 5.1 mee, prima, ik ben er tevreden mee, het enige waar ik me echt gruwelijk aan erger is het feit dat als je een nieuw tabblad opent deze rechts van het actieve tab in de balk komt te staan, ook als er al een aantal tabs rechts van je actieve tab staan propt hij de nieuw er tussen. In de vorige versie kwamen alle nieuwe tabs gewoon achter in de rij (hoewel ik me niet meer kan herinneren of dit een instelling was of niet).
Maar in 5.1 kan ik nergens een instelling vinden om de volgorde van de tabs te wijzigen, kijk ik ergens overheen of kan dit gewoon niet?

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickvdB
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-04-2023
Wat vreemd:S Ik draai Lion met Safari 5.1 maar bij mij opent 'ie toch echt alle tabbladen achteraan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:50
Ja, volgens mij ligt het er aan of de betreffende pagina al geladen is ofzo? Soms doet hij het wel, soms niet. Beetje vreemd.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Topicstarter
Nou om even alles dat er gebeurt op een rijtje te zetten:

Je begint met 1 tab, als je op die pagina een link in een nieuw tab opent komt deze rechts van de huidige, open je er op dezelfde pagina nog 3 dan komen ze om de beurt allemaal rechts te staan, prima.
Open je nu een tab dat ergens in het midden staat en je opent vanaf die pagina nieuwe tabs, dan komen deze rechts van het actieve tab te staan, ook om de buurt weer rechts van elkaar, maar tabs die dus al rechts van je actieve tab stonden worden verder naar rechts geschoven, waardoor je nieuwe tabs dus in het midden staan.
Voorheen kwamen de nieuwe tabs dus niet midden in, maar ook helemaal rechts te staan.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram