Na de consternatie van de laatste dagen rondom Vodafone en KPN, en wellicht voor de toekomst ook nog T-Mobile, vraag ik me af wat de toekomst is van de Sim Only-abonnementen. En met name voor de kosten van een internet-abonnement. Gaat deze abonnementsvorm ook nog last krijgen van een kostenstijging?
Momenteel heb ik een aflopend T-Mobile-contract (half oktober), welke ik zou kunnen verlengen vandaag. Alleen een Sim Only is voor mij momenteel het meest interessant en met name Simyo.
Alleen, vanwege de maandelijkse opzegtermijn en het feitelijk niet aangaan van een contract is deze provider natuurlijk erg vatbaar voor tariefsverhogingen met als risico dat ik misschien uiteindelijk niet goedkoper uit ben dan m'n huidige abonnement.
Momenteel heb ik een aflopend T-Mobile-contract (half oktober), welke ik zou kunnen verlengen vandaag. Alleen een Sim Only is voor mij momenteel het meest interessant en met name Simyo.
Alleen, vanwege de maandelijkse opzegtermijn en het feitelijk niet aangaan van een contract is deze provider natuurlijk erg vatbaar voor tariefsverhogingen met als risico dat ik misschien uiteindelijk niet goedkoper uit ben dan m'n huidige abonnement.
[ Voor 42% gewijzigd door Gunner op 22-07-2011 11:41 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC