Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DW2005
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-09 11:23
Hoi mede-tweakers!

Ik open deze topic omdat ik het echt een fantastisch spel vind en het jammer vind dat er nog zo weinig spelers zijn en nog geen topic bij Tweakers geopend is.

Een vriend van me (waar ik het op de havo al mee speelde ongeveer 10 jr geleden) vroeg aan me of ik het met hem wilde spelen. We hadden allebij het spel al zo'n 10 jr niet meer aangeraakt maar hij hoefde me niet eens over te halen.
Het was voor mij de 1e keer dat ik iets kocht in de PS-Store maar het was het zeker waard!!!
Ik heb nog nooit zo goedkoop (9 euro) een PS3 spel gekocht en het gebeurt ook niet vaak dat ik zo enthousiast over ben over een spel!
Omdat ik toch aan het wachten ben op MW3 en BC3 en uitgekeken ben op de delen 2 is dit echt een heerlijke intermezzo!
Ik weet zeker dat er een hoop Tweakers dit vroeger ook gespeeld hebben en nog wel hun nostalgische gevoels naar boven willen halen. ;)

Er zitten wel 2 nadelen aan:
Je ziet niet de tegenstander z'n gezicht als je een masterlijke combo neerlegt (dat was vroeger dus wel met de echte kaarten)
Er zijn nog weinig spelers dus soms moet je even wachten op een tegenstander.

Voordelen zijn:
Fantastisch spel met veel decks die je naar jouw wens kan tweaken
Kost geen drol
Heel veel uren speelplezier met verschillende singe- en multiplayer spelmogelijkheden: bijv 1vs1, 1vs3, 2vs2

Graag hoor ik jullie ervaringen en masterlijke combo's en ik zou graag een keer een potje met je willen spelen.

PS3: KaaDaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 22:45

Snappie88

Mr. Hollywood

Zag 'm laatst al voorbij komen in de Steam store. Ik heb dan toevallig Duel of the Planeswalkers inclusief de drie uitbreidingen in 2010 gekocht, en het begint nu verdacht veel op uitmelkerij te lijken. Ik geloof dat met 2012 je nog steeds niet je eigen decks kan samenstellen?

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt. Je krijgt een standaard deck en je kunt 16 kaarten per Planeswalker-themadeck unlocken. Dat kun je dan tweaken. De meeste kaarten zijn een verbetering van al aanwezige kaarten. Sommige unlock kaarten zijn wel erg sterk dus de moeite waard om door te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorak
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
net dit spel samen met mn vriendin gehaald, ik had de demo bekeken en het zag er leuk uit. Die oude kaarten heb ik nog wel ergens in een doos maar voordat ik dat dan weer heb opgeduikeld.. Bovendien is dit snel te regelen, voor 9 euro vond ik het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrew
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:25
Grote voordeel van deze versie ten opzichte van de vorige is dat je in 2010 alleen de vrijgespeelde kaarten uit je deck kan halen. Met de versie van 2012 kun je ook de basis kaarten uit je deck verwijderen als je maar minstens 60 kaarten in je deck hebt. Land regelt hij automatisch. Het is dus helaas nog steeds niet zo dat je uit alle kaarten kunt kiezen en dan helemaal zelf een deck samen kunt stellen. Maar je hebt wel meer controle

intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorak
  • Niet online
heh, ik heb me er in elk geval heerlijk mee vermaakt. de reclame heeft gewerkt want ik heb laatst een avondje zitten boosterdraften met vrienden. dat hebben we zeker 10 jaar niet gedaan dus succes voor wizards of the coast i guess :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kolkman
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-07-2024
Wel leuk dat het mogelijk is om op de PC te doen maar ik houd het toch maar bij mijn echte kaartjes. :)

[ Voor 0% gewijzigd door Kolkman op 16-09-2011 10:45 . Reden: Typfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorak
  • Niet online
download de demo maar eens, tis gewoon best wel vermakelijk ook naast de gewone kaartjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Storm
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-09 18:08
Heb het destijds in de steam sale gekocht. Op zich is het een heel vermakelijke game,alleen kom je bij een potje met veel turns of met two headed giant al snel op sync problemen. Dat maakt het spel wel iets minder.

Ondanks dat heb ik toch wel flink wat uur in het spel zitten en is het wel gewoon leuk om tegen elkaar te spelen, vooral als je de voice chat programma op de achtergrond aan hebben staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorak
  • Niet online
de decks zijn dan ook niet bijzonder sterk, waardoor het potje inderdaad wel eens wat langer duurt.
Pagina: 1