Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Foutje in statistieken overzicht foto album

Pagina: 1
Acties:

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-11 21:53

MeNTaL_TO

The future is not set

Topicstarter
Fotoalbum statistieken

Je fotoalbum bevat op dit moment 5 afbeeldingen verdeeld over 1 mappen (0 privé en 1 publiek). In totaal zijn jouw afbeeldingen 3.915 keer bekeken.

Je verbruikt op dit moment 2MB aan schijfruimte op de Tweakers.net-servers en je hebt nog 478MB vrije ruimte beschikbaar. Dit is 100% van het beschikbare quotum van 480MB. De gemiddelde grootte van de afbeeldingen is 349KB.
Of lees ik die 100% verkeerd?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 10:25

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Misschien een afronding-'fout'? :)

2 MB van 480 MB is 0,41%. Als er toegewerkt wordt naar een percentage met geen decimalen, zou je dan 0% gebruik krijgen en dus 100% vrij. Het ziet er wel wat gek uit, dat ben ik met je eens. :P

[ Voor 14% gewijzigd door Cloud op 22-07-2011 09:38 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

99,58333 is afgerond zonder decimalen 100% - ik zie dus geen bug :P

[ Voor 6% gewijzigd door crisp op 22-07-2011 10:20 ]

Intentionally left blank

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 10:25

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Dat vermoedde ik al inderdaad, daarom stond 'fout' ook tussen aanhalingstekens. Het is net zo'n gek grens geval, maar je moet wel toegeven dat het er ietwat gek uitziet :P Afronden op één decimaal zou het direct oplossen. Nou ja, het is in elk geval te verklaren. :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-11 21:53

MeNTaL_TO

The future is not set

Topicstarter
Okee, dus die 100% slaat op de 478MB vrij van de 480 MB? En niet zoals ik vermoede, op 2 MB verbruikt van de 480 MB (en daardan het percentage over).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:43

CoolGamer

What is it? Dragons?

Ja, inderdaad. Het gaat om hoeveel procent nog vrij is.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Pagina: 1