Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[W7] Overbodige map uit een pad halen

Pagina: 1
Acties:

• Sunshyme
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09-05-2024
Op mijn F-schijf staat voor zo'n 600-700GB aan series in afzonderlijke mappen onder F:\series\series Eigenlijk wil ik graag van die overbodige map af, zodat alles in F:\series komt te staan.

Is er een manier om zo'n overbodige map uit het pad te krijgen? Alles kopiëren wordt gezien de totale omvang nogal omslachtig (zou dan ook eerst naar een andere schijf moeten, aangezien er niet genoeg ruimte op F is om alles even dubbel te hebben staan).

• SumBeam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21-11 15:03
Alles selecteren en knippen. Map terug waar het in moet en plakken...? Dan komt het niet dubbel te staan, gewoon verplaatsen dus :)

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:35

Reptile209

- gers -

Volgens mij kan je gewoon de boel moven naar een mapje lager: Windows past dan alleen de FAT aan en laat de bestanden lekker staan. 2 seconden werk.

Edit: ^^ dat dus :).

[ Voor 7% gewijzigd door Reptile209 op 22-07-2011 09:02 ]

Zo scherp als een voetbal!

• Starke
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 24-11 11:37
Onder F:\series\series alles selecteren, knippen naar de map F:\series gaan plakken?

lege map series onder F:\series verwijderen....

Edit: SumBeam dus... :p

[ Voor 10% gewijzigd door Starke op 22-07-2011 09:14 ]

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Reptile209 schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 09:02:
Windows past dan alleen de FAT aan en laat de bestanden lekker staan.
offtopic:
Onder NTFS, wat ik hoop/aanneem dat dt TS gebruikt, is dat de MFT

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Sunshyme
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09-05-2024
Knippen-plakken in plaats van kopiëren-plakken.... domheid troef hier op de vroege ochtend. :P

Dank u!
Pagina: 1