This post is warranted for the full amount you paid me for it.
            kick. We zijn anderhalf jaar verder, de prijzen zijn nog verder gedaald. In de top 100 van populaire HDs zijn er nog maar 3 over met een prijs van meer dan 1 euro per gigabyte. Als je de SSDs er uit laat wordt het helemaal dramatisch, dan zit je naar twee kolommen nullen te kijken. Laten we de prijzen voortaan weergeven in centen per gigabyte of euro's per terrabyte.

Ik vind het eigenlijk wel prima zo, omdat je het op deze manier ook goed kunt vergelijken met prijzen van SSD's en USB-sticks, die nog wel euro's per GB (kunnen) zijn.

The devil is in the details.
            Het viel mij ook op dat het inmiddels wel erg (tienden van) centenwerk is geworden. Ik ga eens even kijken hoe ik dat netjes ga oplossen. Voorlopig laat ik het echter zo, heb nog een waslijst van requests om af te handelen,  nadat Tweakers 7 goed en wel draait. Ik zet dit topic in m'n reminders 

Ook bij SSDs, USBs en zelfs SD-kaartjes kost meer dan de helft minder dan 1 euro/GB. Voor geheugenkaartjes is een prijs in terabytes inderdaad wat onhandig, maar laten we dan met centen/gigabyte rekenen, dat zit er nog een beetje tussen in.Hahn schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 11:53:
Ik vind het eigenlijk wel prima zo, omdat je het op deze manier ook goed kunt vergelijken met prijzen van SSD's en USB-sticks, die nog wel euro's per GB (kunnen) zijn.
oepsVerwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 11:55:
Ter informatie: De juiste benaming is Terabyte. Terrabyte klinkt zo stom
tnx, greatGlaanie schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 12:12:
Het viel mij ook op dat het inmiddels wel erg (tienden van) centenwerk is geworden. Ik ga eens even kijken hoe ik dat netjes ga oplossen. Voorlopig laat ik het echter zo, heb nog een waslijst van requests om af te handelen, nadat Tweakers 7 goed en wel draait. Ik zet dit topic in m'n reminders
            Opzich nog steeds wel een gewenste future. Zou ook niet al te moeilijk moeten zijn lijkt me?

Pagina: 1