Google maps werkt niet meer sinds Iphone

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19-04 20:41
Hallo Mensen.

Ik heb sins een paar weken een Iphone 4. nu wilde ik op mijn pc ff wat opzoeken op google earth.. maar de icoon was weg. Dus ik via snelstarten hem opgestart. Maar wat zie ik.. Er word vrolijk Itunes opgestart.

Dus ik heb google earth opnieuw gedownload.. maar hij blijft itunes opstarten, en dan zie ik bij itunes een icoon google earth. En zegt hij dit staat op de pc. Ja erg leuk maar ik wil google earth op de pc!

Hoe kan ik dit oplossen? Beetje vreemd dat hij uit zichzelf de boel gaat verwijderen en koppelen aan itunes?

Niet echt klantvriendelijk als je het mij vraagt. Eerder irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-10 19:13
Een beetje een raar en onduidelijk verhaal... omdat jij sinds een paar weken een iphone 4 hebt worden snelkoppelingen op je pc aangepast? Misschien eens een complete re-install doen?

Wat heeft dit nou met klantvriendelijk te maken? Van wie is het niet klant vriendelijk? Microsoft? Apple? Google?

Vervelend blijft het wel...

[ Voor 7% gewijzigd door Unbreukable op 22-07-2011 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19-04 20:41
Nou allees heeft goed gewerkt. Doordat ik Itunes installed heb. Kan opeens mijn google earth niet opstarten.

Heb het opgelost nu. Door itunes te verwijderen. Start google earth wel op. Anders koppelt hij hem gelijk naar itunes. Heel apart. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoyvoy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-12-2024

hoyvoy

Prutser

En wat als je de snelkoppeling van google earth opnieuw instelt?