Over ongeveer 2 a 3 maanden word mijn nieuwe woning opgeleverd. De woning word tijdens de bouw al voorzien van Cat5e bekabeling voor het thuisnetwerk. In de woonkamer komt 1 aansluiting, en op de 1e verdieping in 3 kamers een aansluiting.
De bedoeling is dat in de meterkast het Ziggo modem + de Netgear WNDR3700 router + Synology DS211 komen te staan.
Nu mijn vraag:
Kan ik probleemloos de NAS op de router aansluiten + een switch (waarop de 3 kabels van de 1e verdieping worden aangesloten) en nog de kabel die vanuit de woonkamer komt waar ook een switch op aangesloten word waar ik de PS3, Humax ihdr-5050c en de HDX1000 op aansluit?
Voor de duidelijkheid:
De bedoeling is dat in de meterkast het Ziggo modem + de Netgear WNDR3700 router + Synology DS211 komen te staan.
Nu mijn vraag:
Kan ik probleemloos de NAS op de router aansluiten + een switch (waarop de 3 kabels van de 1e verdieping worden aangesloten) en nog de kabel die vanuit de woonkamer komt waar ook een switch op aangesloten word waar ik de PS3, Humax ihdr-5050c en de HDX1000 op aansluit?
Voor de duidelijkheid:
3025Wp ZZW | 11 x REC 275 TwinPeak 2 BLK | SMA Sunny Boy 3.0 | PVoutput