Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Lan clients aan en uitzetten voor backup ...

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views

Verwijderd

Topicstarter
'lo iedereen,
Ik wil backups maken van de outlook bestanden en van de files en submappen die zich in een speficieke werkmap bevinden die op elke windows client op het lan (xp/vista/w7 pro) geinstalleerd is. Ik zou dit graag sturen vanaf de NAS (synology DS710+) of vanaf de server (Centos). De backups moet buiten de werkuren. Is er een mogelijkheid om de clients te laten opstarten en ook weer zichzelf af te doen sluiten binnen een bepaalde tijdsspanne?
Alvast bedankt voor je reactie!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2011 22:47 ]

• Foamy
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-11 17:20

Foamy

Fulltime prutser

Al gezocht op WoL? Daarmee zou je dit voor elkaar moeten kunnen krijgen ..

blub

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Misschien dat je de volgende keer ook even aan kunt geven wat je zelf al gevonden heb via bv. Google of de GoT-Search. Ik haal nu namelijk niet uit je TS wat je zelf al gedaan hebt en ik heb toch wel het idee dat er van alles over dit onderwerp te vinden is. Als je bij google zoekt naar 'remote start pc' kom je al direct uit bij WOL (Wake On Lan) bijvoorbeeld.

Lees dan, voordat je een nieuw topic maakt, ook even de regeltjes door, dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen.

Het is hier op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...

Dit topic gaat dus op slot!

Desktop | Server | Laptop

Dit topic is gesloten.