Dag allen, om een appartement bewoonder te laten lijken, wil ik twee tijdschakelaars in serie zetten, met een lamp. De eerste tijdschakelaar gewoon op normale-licht-aan-tijden, de tweede random aan/uit voor wat leven in de brouwerij. Vanmiddag bij de Action een aantal gekocht, maar nu blijkt in de manual te staan:
Let op! Nooit meerdere tijdschakelklokken achter elkaar schakelen!
Heeft iemand enig idee waarom ??
Het gaat om een normaal analoog model met een rad met dip-palletjes, merk Impuls, fabrikant CIXO YIDONG Electronica co,ltd. Opengeschroefd vinden we de volgende inhoud: zware microswitch met manual override, motortje, heeel veel tandwieltjes voor de "klok", en een spoeltje dat met een weerstandje aan de 230 input zit (trafo?). Zou het met die mini trafo te maken hebben, en er misschien wel 2 in serie mogen met een verlengsnoertje er tussen, of zie ik iets over het hoofd? Groetn!
Let op! Nooit meerdere tijdschakelklokken achter elkaar schakelen!
Heeft iemand enig idee waarom ??
Het gaat om een normaal analoog model met een rad met dip-palletjes, merk Impuls, fabrikant CIXO YIDONG Electronica co,ltd. Opengeschroefd vinden we de volgende inhoud: zware microswitch met manual override, motortje, heeel veel tandwieltjes voor de "klok", en een spoeltje dat met een weerstandje aan de 230 input zit (trafo?). Zou het met die mini trafo te maken hebben, en er misschien wel 2 in serie mogen met een verlengsnoertje er tussen, of zie ik iets over het hoofd? Groetn!