[IE7] Veel te kleine font rendering

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:44
Nu zit ik met een probleem wat ik nog nooit heb meegemaakt. IE7 rendeert een gedeelte van de website in een veel te klein font? Als ik het element inspecteer is de font-grootte wel goed volgens de CSS.

http://f.cl.ly/items/0x1m1B122g2B1X3s3Q1g/smallfont.png

Ik dacht, misschien ligt het aan Cufon of ander Javascript op de pagina, dus dat had ik uitgezet. Maar dit helpt niet? In IE8 en 9 ziet de site er perfect uit (IE8 met een extra stylesheet voor IE8).

Nu heb ik al veel vreemde dingen meegemaakt, maar dit slaat alles.

Heeft iemand hier ervaring mee, en weet iemand een fix? De betreffende pagina is trouwens hier te vinden: *snip* Link shorteners zijn niet nodig; en links naar complete sites ook niet. We verwachten testcases met de bare essentials om je probleem te reproduceren. Niet meer, niet minder.

Tot slot: Als je nou meteen naar de juiste pagina had verwezen die overeenkomt met je screenshot i.p.v. de homepage was ook makkelijk(er) geweest.

[ Voor 69% gewijzigd door RobIII op 21-07-2011 22:55 ]

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Al eens deze opties geprobeerd die ik met 2 seconden googlen vond :?

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Hij staat in Scripting, het is dus niet dat ik zelf heb uitgezoomd? Ook is maar een gedeelte van de pagina erg klein? En dit probleem doet zich voor op twee verschillende computers?

En ja, ik heb gegoogled.

@Blauwe tekst, ik had de link al aangepast zodat hij redirect naar de correcte pagina. En over de korte url's dat is zodat als je zoekt op www.debetreffendewebsite.nl in google zoekt dit niet prominent in de zoekresultaten staat.

[ Voor 18% gewijzigd door ZpAz op 21-07-2011 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
ZpAz schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 22:41:
[...]

Hij staat in Scripting, het is dus niet dat ik zelf heb uitgezoomd? Ook is maar een gedeelte van de pagina erg klein? En dit probleem doet zich voor op twee verschillende computers?
Als je dat voortaan even in de topicstart vermeldt... (Zie onze Quickstart).

Anyway: Maak even een testcase en post die dan. Ik zie 't probleem hier ook in IE7, maar daar heeft de rest zo weinig aan ;)

[ Voor 12% gewijzigd door RobIII op 21-07-2011 22:43 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Ik dacht dat ik dat er al in had gezet, maar dat was blijkbaar @StackOverflow, en niet hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ik vermoed dat dit er iets mee te maken heeft:
#content Eigenschap zoom bestaat niet : 1px 1px
1px 1px is sowieso een ongeldige waarde voor zoom.

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
RobIII schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 22:47:
Ik vermoed dat dit er iets mee te maken heeft:

[...]

1px 1px is sowieso een ongeldige waarde voor zoom.
Stom, daar had ik natuurlijk ook naar kunnen kijken. Thanks anyways! Dat was het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Mooi. Post je dan de volgende keer een (uitgeklede!) testcase nadat je verder dan je neus lang is hebt gekeken? Thanks d:)b

[ Voor 4% gewijzigd door RobIII op 21-07-2011 22:51 ]

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Soms kan het zo zijn dat je gewoon iets over het hoofd ziet, en ik had er niet aan gedacht om het door een validator te gooien (stom). Maar dat betekent niet dat je niet 'verder hebt gekeken dan je neus lang is'. Thanks anyways.

Weet niet eens hoe die zoom: 1px er in is gekomen... mja

[ Voor 14% gewijzigd door ZpAz op 21-07-2011 22:53 ]

Pagina: 1