Toon posts:

Wildfire loopt vast in Fastboot/Hboot menu

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn HTC Wildfire op de grond laten vallen toen ik mijn wekker uit wilde zetten.
Toen ik m oppakte was ie uitgeschakeld en toen ik m aanzette kwam hij in het Fastboot menu, en reageerde verder niet op de knoppen.
Na wat speurwerk op internet ben ik erachter gekomen dat ik met de Volume knop naar beneden en Power knop in het Hboot menu kan komen, het is me 2 keer gelukt om een Recovery te doen, toen kreeg ik het scherm met de driehoek en het uitroepteken, daarna heb ik de telefoon aangekregen en deed ie het verder gewoon goed.
Ik dacht nu dat de problemen waren opgelost, dus had ik mijn SD kaart en SIM kaart er weer in gedaan (deze had ik eruitgehaald in de hoop dat dit verbetering zou geven). Hierna kwam ik gewoon weer bij het Fastboot menu toen ik m opnieuw aanzette.

De volume knop werkt (op 2 keer na, toen de batterij er lang uit heeft gelegen) niet zodra de telefoon aanzet, en kan dus verder niets in de menu's doen.

Is er nog iets wat ik kan doen om hem weer goed werkend te krijgen?
Btw, hij is niet geroot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaalus
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Klinkt als een lastig verhaal dit :S
Wat gebeurt er als je hem op de usb aansluit?
Als je nog garantie hebt en er is geen zichtbare schade dan zou ik hem lekker weg brengen en zeggen dat ie reboote en toen dit gebeurde oid.
Anders als ie wel usb herkent zou ik hem proberen te rooten en Clockworkmod flashen en kijken wat dat brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
AktiveHate schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 21:49:
Klinkt als een lastig verhaal dit :S
Wat gebeurt er als je hem op de usb aansluit?
Als je nog garantie hebt en er is geen zichtbare schade dan zou ik hem lekker weg brengen en zeggen dat ie reboote en toen dit gebeurde oid.
Anders als ie wel usb herkent zou ik hem proberen te rooten en Clockworkmod flashen en kijken wat dat brengt.
Als ik m op de usb aanluit, krijg ik ipv 'Fastboot' 'Fastboot USB' te zien, en verder verandert er niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaalus
  • Niet online
Hmm, heb je de android sdk op je pc staan?
En hoe zit het met je garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hberntsen
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-09 05:19
Waarschijnlijk zit de volume knop vast waardoor je steeds in het fastbootmenu komt, bij mijn desire is het iig volume omlaag inhouden bij het opstarten om in dat menu te komen, misschien kan je de knop inhouden op volume+ bij het starten dat ie dat menu overslaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ook nog eens ongelukkig gevallen waardoor usb-poort ook nie werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
AktiveHate schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 21:58:
Hmm, heb je de android sdk op je pc staan?
En hoe zit het met je garantie?
heb geen android sdk, ik heb 'm pas 3 maanden en het is mn eerste android, ben verder ook niet heel bekend met dit soort software. Misschien is opsturen dan maar het beste
hberntsen schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 22:01:
Waarschijnlijk zit de volume knop vast waardoor je steeds in het fastbootmenu komt, bij mijn desire is het iig volume omlaag inhouden bij het opstarten om in dat menu te komen, misschien kan je de knop inhouden op volume+ bij het starten dat ie dat menu overslaat?
volume+ bij het opstarten geeft geen verandering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaalus
  • Niet online
Als je hem nog 3 maanden hebt, heb je dus nog garantie ;)
Zou doen alsof je van niks weet opsturen en zien wat er geberut.
Zelf dingen proberen kan het dan alleen maar erger maken.
Pagina: 1