Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Windows 7 beeldscherm opties probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey!

Heb sinds kort een Wacom Cintiq tablet. Eerst werkte alles gewoon zoals het hoort. Maar nu heb ik mijn werkplaats opnieuw ingericht waardoor mijn standaard beeldscherm aan de andere kant van m'n tablet kwam te staan. Nu wilde ik dit dus ook aanpassen in mijn beeldscherm instellingen. Maar hier trof ik dus iets vreemds aan ( zie afbl.)
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/photo/my-images/695/beeldskermen.jpg/

Mijn cintiq staat 2 keer er in en ik heb geen idee hoe ik er een verwijder. Die wat niet gebruikt word staat op
"verbinding met dit scherm verbreken", maar wat dus het probleem is. Als ik een programma start, bv Photoshop, en ik minimaliseer het scherm om hem van mijn standaard scherm naar mijn cintiq te slepen. Dan flits het hele scherm weg. Zodra ik dus op de minimise knop druk. Vermoedelijk dus naar dat scherm dat er niet is. Dit gebeurd met elke mogelijke instelling.

Mijn vraag dus. Wat is de oplossing? Hoe verwijder ik een van die screens?

Bij voorbaat dank!

• mrtnptrs
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09 15:14

mrtnptrs

You idiot!

Dus hij denkt dat je 2 beeldschermen hebt, maar dat is dus niet zo?
Heb ik het goed?
En ziet hij misschien dat Wacom Cintiq tablet als een beeldscherm?

Are you comparing me to God? I mean, it’s great, but so you know, I’ve never made a tree.

Verwijderd

Topicstarter
Njah. Op 1 heb ik mijn standaard philips scherm. en op 2 EN 3 zet hij allebei de Cintiq...

heb dus links mijn cintiq staan op t bureau en rechts mn gewoon scherm. maar hij geeft 2 cintiqs aan. ene heb ik de verbinding mee verbroken. maar daar gooit hij dus mn programmas heen die ik probeer te minimizen

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2011 19:48 ]

• mrtnptrs

mrtnptrs

You idiot!

Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 19:45:
Njah. Op 1 heb ik mijn standaard philips scherm. en op 2 EN 3 zet hij allebei de Cintiq...
Dat is echt freaky inderdaad.
En als je de cintiq uitplugt van de computer doet hij dit niet meer?

Are you comparing me to God? I mean, it’s great, but so you know, I’ve never made a tree.

Verwijderd

Topicstarter
Nee dan hoor ik het usb disconnect toontje. Dacht al dat ik een nub vraag stelde..;p

Verwijderd

Topicstarter
w8. Heb wat andere programmas geprobeerd. Die minimizen wel gewoon op het scherm en verdwijnen niet zomaar uit beeld. Dat gebeurd alleen met programmas die ik blijkbaar nog niet eerder open had. Photoshop en 3ds max tot nu toe.. damnit

• mrtnptrs

mrtnptrs

You idiot!

Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 19:51:
w8. Heb wat andere programmas geprobeerd. Die minimizen wel gewoon op het scherm en verdwijnen niet zomaar uit beeld. Dat gebeurd alleen met programmas die ik blijkbaar nog niet eerder open had. Photoshop en 3ds max tot nu toe.. damnit
Okee, dit is echt een raar probleem.
Systeemherstel al geprobeerd, want hier weet ik ook geen raad mee.
Sorry..... :'(

En je had je vraag wel iets uitgebreider mogen stellen.
De vraag is een beetje vaag en verwarrend.
Ik zou effe het beginbericht (Heet TS volgens mij.) bijwerken en minder vaag maken.

[ Voor 16% gewijzigd door mrtnptrs op 21-07-2011 20:06 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ligt er een beetje aan, maar sommige apps slaan hun Window positions op in Hkey_Current_User\Software\<bakker>\<appnaam> .

Kan allicht geen kwaad om daar eens te kijken of er geen waarde genoemd wordt die je kan wijzigen...
Als je scherm op 1600 pixels naar rechts geopend wordt kun je dat wijzigen - of je gebruikt het context menu op je tiles in je taskbar om de applicatievensters te verplaatsen met de cursortoetsen.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1