Toon posts:

Hercules 3D Prophet 2MX DDV(retail) bios gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
beste tweakers :)
ik heb laatst liggen kloten met mijn videobios (Hercules 3D Prophet 2 MX Dual Display Video), ik had wel van iemand een bios voor mijn DDV gekregen maar het blijkt dat het een OEM versie is, waarbij dus mijn retail version opeens OEM wordt en dus standaard op 175/166 draait en niet zoals het hoort 175/183..... :(

ik baal dus als een stekker dat ik mijn alle eerste bios niet had gesaved (originele Hercules 3D Prophet 2MX Dual Display Video).

Dus als iemand met z'n "Hercules 3D Prophet 2MX Dual Display Video" standaard 175/183 draait, RETAIL kaart dus, voor mij z'n bios wil saven en naar mij opsturen, dan ben ik diegene heel erg dankbaar!!!

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

Het maakt niet zoveel uit. Klok je hem toch gewoon weer terug naar de oude waarden, of nog iets verder >:)

gewoon powerstrip gebruiken.

Geen inspiratie

• WFvN
  • Laatst online: 25-08 07:22

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

:'(
Lees nou eens de faq... dit is al de vierde keer dat je een topic opent met deze vraag.....

Verwijderd

Topicstarter
hey wfvn ofzoiets....
als je nou 's ipv zeiken, mij nou eventjes help met mijn probleem....

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

daar ben ik mee bezig.... als je nou eens de reacties leest op je topics in plaats van steeds een nieuwe te openen |:(
op deze manier schiet het natuulijk ook niet op als je wel nieuwe dingen opent, maar de reacties niet leest... (of in ieder geval niet goed)

Ik heb je dus al gezegd dat ik die kaart niet heb, en ook het bios dus niet....

Ik help je door deze mededelingen te doen.. op deze manier loop je de kans dat je helemaal niet meer wordt toegelaten op GoT..... krijg je een IP-ban als je zo doorgaat...

Dus nogmaals LEES DE FAQ en probeer die eens te hanteren...

• AttiX
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-08 21:33
He! WFVN, Tequila heeft een probleem met zijn kaart, dan kun je toch beter je energie steken in het helpen dan in het zeuren???
Daar wor ik nou zo moedeloos van..|:(

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op maandag 19 maart 2001 20:19 schreef AttiX.SkategoaT het volgende:
He! WFVN, Tequila heeft een probleem met zijn kaart, dan kun je toch beter je energie steken in het helpen dan in het zeuren???
Daar wor ik nou zo moedeloos van..|:(
hier wordt ik moedeloos van... wel vragen stellen, maar de antwoorden niet lezen... wel een hele vracht topics openen en het forum vervuilen....
okee, ik ben aardig bezig om dit topic te vervuilen... maar ik hoop nog steeds dat de topicposter eens een keer LEEST wat er geschreven wordt... als hij dat zou doen, had hij in ieder geval niet nog 2 topics geopend.... dan was deze vervuiling dus ook overbodig.

• AttiX
Maar ik ben het met je ondertext eens. Met Lego kun je alles maken.. :)

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op maandag 19 maart 2001 20:21 schreef AttiX.SkategoaT het volgende:
Maar ik ben het met je ondertext eens. Met Lego kun je alles maken.. :)
pfjew... in ieder geval iets wat je van me wilt aannemen :)

Maar even heel serieus, ik heb in Stoute usertjes al het volgende gepost... bekijk dat eens voor de aardigheid:
Geplaatst door wfvn - maandag 19 maart 2001 19:57

--------------------------------------------------------------------------------
[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/]http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/
Deze gast heeft nu al voor de VIERDE keer een topic geopend met steeds dezelfde vraag :(

[topic=146601]
[topic=146490]
[topic=146233]
[topic=146251]

Bovendien bestaat dit topic al.... (stiekem dezelfde gast?)
[topic=117006]

• AttiX
Joah, owkee.
Ik ben het er mee eens dat hij eerst de regels had moeten doorlezen over het plaatsen van Topics. Maar op deze manier krijg je wel snel antwoorden. Maar ik begrijp dat het niet mag.

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Je hebt nu meer dan 4 draadjes geopend voor dezelfde vraag, één is genoeg: [topic=146601]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.