Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

PC Stickers

Pagina: 1
Acties:

• connectcase
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-09 11:08
Hallo allemaal,

ik weet niet of dit het juiste forum, maar ik zag geen andere die aansloot bij mijn vraag.

Ik ben van plan zelf (tweedehands) hardware te gaan verkopen en nu dacht ik eraan om op de achterkant van een PC zo'n stickertje te plakken. Als de case geopend moet worden, moet je dat stickertje scheuren of doorsnijden (en daarmee kan ik dus zien of de case door de klant geopend is).

Vraag is nu: zijn dit speciale stickers of simpelweg etiketten? Indien speciaal, weet iemand waar ik deze kan krijgen?

En weet iemand toevallig ook waar ik die kleine vierkante logo sticketjes kunt laten maken, die je vaak voorop een PC ziet (b.v. Intel of Nvidia)?

Alvast bedankt!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Die vierkante stickertjes zijn casebadges, en er zijn zat plekken waar je die kan fixen.

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01:05
connectcase schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 17:20:
Ik ben van plan zelf (tweedehands) hardware te gaan verkopen en nu dacht ik eraan om op de achterkant van een PC zo'n stickertje te plakken. Als de case geopend moet worden, moet je dat stickertje scheuren of doorsnijden (en daarmee kan ik dus zien of de case door de klant geopend is).

Vraag is nu: zijn dit speciale stickers of simpelweg etiketten? Indien speciaal, weet iemand waar ik deze kan krijgen?
Zoek eens op "warranty labels" of "garantiezegels".

[ Voor 70% gewijzigd door Ryan_ op 21-07-2011 17:40 ]

• connectcase
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-09 11:08
Ryan, goeie tip!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
De vraag is alleen of je daar wel een garantieclaim door af kan wijzen. Zo'n stickertje zegt in het algemeen namelijk zeer weinig.

Case Badges kan je prima zelf laten maken bij diverse bedrijven. Bij een vorige werkgever lieten we die ook drukken. Dat waren alleen hele simpele stickers in feite maar je hebt ze ook met zo'n dikke plastic bubble er voor :)

https://discord.com/invite/tweakers