Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] Wenslijst meerdere typen als een product

Pagina: 1
Acties:

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02:05

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Topicstarter
Hallo,

Raar, maar waar. Ik sta nu op het punt om een computer te kopen, maar je hebt onder de 20 euro een wereld aan dvd-branders en een wereld aan 2TB HDD's die rond de 60 euro zijn. Ik heb mijn systeem met 2 aanpassingen (DVD en HDD) bij 4launch kunnen bestellen, maar omdat in mijn wenslijst andere DVD en HDD staan, komt op tnet niet uit dat bij 4launch ook kan, alle producten. Dus ik had het idee dat je voor één onderdeel/item in lijst meerdere producten kan kiezen waar de bestelkosten-berekenaar één uitkiest, die dan mooi in het rijtje past, als je bijvoorbeeld alles bij 1 shop wilt hebben, soms zijn daar meerdere shops mogelijk, maar soms heeft die dus een ander vergelijkbaar product wel, en is dat nog goedkoper :)

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

• marcvangend
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-06 19:53
't Is alweer een tijdje geleden dat je dit schreef, maar +1 van mij! Het zou inderdaad mooi zijn als je een aantal alternatieven kan groeperen en dat de bestelkosten-berekening daar automatisch eentje uit kiest.

Nog een stapje geavanceerder (blijf dromen!) zou het zijn als je binnen zo'n alternatieven-groep weer subgroepen kan maken. Voorbeeld: je gaat een systeem bouwen en twijfelt nog tussen twee processor-moederbord-geheugen combinaties. De berekening zou dan o.b.v prijs en bestelkosten 1 van de twee subgroepen selecteren.

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02:05

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Topicstarter
marcvangend schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 16:58:
't Is alweer een tijdje geleden dat je dit schreef, maar +1 van mij! Het zou inderdaad mooi zijn als je een aantal alternatieven kan groeperen en dat de bestelkosten-berekening daar automatisch eentje uit kiest.

Nog een stapje geavanceerder (blijf dromen!) zou het zijn als je binnen zo'n alternatieven-groep weer subgroepen kan maken. Voorbeeld: je gaat een systeem bouwen en twijfelt nog tussen twee processor-moederbord-geheugen combinaties. De berekening zou dan o.b.v prijs en bestelkosten 1 van de twee subgroepen selecteren.
dan kan je net zo goed twee wenslijsten maken... dat is te geavanceerd

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI