Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282855

Topicstarter
Beste Leden,
Ik heb nog een ouderwetse TV met scart en een Digitenne ontvanger van KPN (TF6500COK)
Geweldig apparaat, neemt eenvoudig op, en zet het weg op een USB-stick.
Nu wil ik de TV gaan vervangen en wil ik liever van de losse ontvanger af en alles netjes in 1 apparaat hebben.
Beslaat er een TV met dit systeem al ingebouwd, dus TV, smartcard er in en opnemen op USB stick of ingebouwde harddisk.
(Dus geen losse harddiskrecorder)
Ik zoek een TV van +/-82cm/32 inch. Prijs max 600 euro. Dingen als internet op de TV zijn niet nodig.
:)

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/304909/2011-07-21%2015.45.21.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

De pricewatch heeft een filter voor het type decoder/tuner in de tv's (DVB-T in jouw geval als ik het goed heb), daar kun je al mee beginnen, daarna zelf maar de specs doorlezen of er een tussen staat die naar een USB stick kan opnemen? ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Raven op 21-07-2011 15:58 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb even gekeken, maar het staat er toch echt niet bij.
Er staat Verbinding (USB) punt.
Niet Opnemen via USB met DVB-T in Nederland met smartcard is gewoon mogelijk.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 282855 op 21-07-2011 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 413012

Anoniem: 282855 schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 15:50:
Beste Leden,
Ik heb nog een ouderwetse TV met scart en een Digitenne ontvanger van KPN (TF6500COK)
Geweldig apparaat, neemt eenvoudig op, en zet het weg op een USB-stick.
Nu wil ik de TV gaan vervangen en wil ik liever van de losse ontvanger af en alles netjes in 1 apparaat hebben.
Beslaat er een TV met dit systeem al ingebouwd, dus TV, smartcard er in en opnemen op USB stick of ingebouwde harddisk.
(Dus geen losse harddiskrecorder)
Ik zoek een TV van +/-82cm/32 inch. Prijs max 600 euro. Dingen als internet op de TV zijn niet nodig.
:)

[afbeelding]
Moet je even kijken of er DVB-t bij staat. Ik maak zelf geen gebruik van de Ci+ module.
Opzich kan je een harde schijf aansluiten op je tv en opnemen (volgens mij niet bij elke tv).

Ik heb zelf een UE55D7000 ik zat eerst te denken aan een CI+ module welke al is ingebouwd door samsung maar heb toch gekozen voor een HD ontvanger van UPC.

Waarom?

Om het feit dat je niet een programma kan opnemen van SBS6 en tegelijkertijd een andere programma kijken op Net 5.

Je kan je tv wel pauzeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 413012 schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 16:16:
[...]

Moet je even kijken of er DVB-t bij staat. Ik maak zelf geen gebruik van de Ci+ module.
Opzich kan je een harde schijf aansluiten op je tv en opnemen (volgens mij niet bij elke tv).

Ik heb zelf een UE55D7000 ik zat eerst te denken aan een CI+ module welke al is ingebouwd door samsung maar heb toch gekozen voor een HD ontvanger van UPC.

Waarom?

Om het feit dat je niet een programma kan opnemen van SBS6 en tegelijkertijd een andere programma kijken op Net 5.

Je kan je tv wel pauzeren.
toon volledige bericht
Ja dat zou toch wellekker zijn als je gewoon op zender X iets kan opnemen en ondertussen zender Y kan kijken zoals het het kastje ook kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

precies, bij de producenten zijn zo handig geweest om alleen te denken aan het opnemen als je weg bent en niet als je liever iets anders kijkt. hahahaha

Achja tegenwoordig ziet de HD box van UPC er wel goed uit. Maar ik ben niet tevreden over de kwaliteit van UPC qua HD uitzendingen veel storing en blokken! vooral als je de box op pauze hebt gezet en daarna weer afspeelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Zucht, dus ik zit aan mijn DVB kastje vast ben ik bang.
Jammer want het staat zo slordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan je je DVB kastje niet gewoon verbergen, en by the way binnenkort kan je niet meer opnemen op je kastje.
Ze gaan de optie veranderen dacht ik je krijg nu een extra kastje hahaha.
Pagina: 1