Ik heb beetje geld gespaard ongeveer 80000 piek. Ik wil dat graag uitgeven aan een reveiver + set boxen. Ideetjes ?
ja, geef 1500 uit aan de receiver+boxen en de rest aan een BMW
Howly shit voor 80000 piek koop je zowat het complete magazijn van een audio zaak, dan mag jij uitzoeken wat wel en niet klinkt
Alle proemn in n drek
80000Op maandag 19 maart 2001 18:41 schreef HagiGS het volgende:
Ik heb beetje geld gespaard ongeveer 80000 piek. Ik wil dat graag uitgeven aan een reveiver + set boxen. Ideetjes ?
Dat is neem ik aan een typfoutje??
Van dat geld kan je een leuke audio systeempje halen en hou je nog genoeg over voor een wat oudere BMW
Verwijderd
hmz, misschien dat ie een typo heeft gemaakt
80k lijkt mij namelijk wel errug wreed voor een audio setje... maar ja, gekken heb je altijd he
bah weer een lamer ! rot op met 80.000 piek neem een retoertje japan
Geef die 80.000 maar hier, koop ik je een mooi setje, hou ik de rest als service kosten, heb jij d'r geen omkijken naar, ok?
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Ik heb wel eens setjes gezien van deze prijs, en nog wel meer
Als ik je een advies mag geven, en je echt 80.000 gulden hebt te besteden....
Ga een naar mediamark (niet in R'dam) in Hertzogenrath (over de grens bij Kerkrade, Limburg) Die hebben een zeer groot aanbod van audio/video spulletjes, ook echte sjieke dingen.
Herinner me eens setje van Denon.... 100.000 DM als ik me niet vergis.
Als ik je een advies mag geven, en je echt 80.000 gulden hebt te besteden....
Ga een naar mediamark (niet in R'dam) in Hertzogenrath (over de grens bij Kerkrade, Limburg) Die hebben een zeer groot aanbod van audio/video spulletjes, ook echte sjieke dingen.
Herinner me eens setje van Denon.... 100.000 DM als ik me niet vergis.
Geen inspiratie
een mooi versterkertje van yamaha (een dts ultra) en een paar mooie tannoy speakertjes, en dan heb je misschien nog wat over voor een hele oude bmw
Verwijderd
Als je echt 80000 heb te besteden wat ik overigens niet geloof moet je eens een kijkje nemen op de volgende site en deze set direct bestelling (ik kan er alleen van dromen) www.nakamichi.com
Verwijderd
"available in asia only"...moet je er nog naar toe ook...zouden ze ook opsturen?? Pakje van 120 kiloOp maandag 19 maart 2001 18:58 schreef delfosso het volgende:
Als je echt 80000 heb te besteden wat ik overigens niet geloof moet je eens een kijkje nemen op de volgende site en deze set direct bestelling (ik kan er alleen van dromen) www.nakamichi.com
liever een enkeltjeOp maandag 19 maart 2001 18:49 schreef _MaLa_ het volgende:
bah weer een lamer ! rot op met 80.000 piek neem een retoertje japan
Verwijderd
Niet helemaal waar! Je hebt een Nederlandse importeur in Transtec BV Rotterdam Tel: 010-4147055Op maandag 19 maart 2001 19:15 schreef MREn het volgende:
[..]
"available in asia only"...moet je er nog naar toe ook...zouden ze ook opsturen?? Pakje van 120 kilo
Verwijderd
'k heb hier nog een leuk sonysetje staan, voor 80.000 piek mag je het best op komen halen..
Verwijderd
Moet je naar de Soundspace kijken (9) WOW!Op maandag 19 maart 2001 19:24 schreef MREn het volgende:
Heb eigenlijk ook alleen maar ff bij de dvd-spelers gespiekt...
Verwijderd
REVIEVER...Op maandag 19 maart 2001 18:41 schreef HagiGS het volgende:
Ik wou je eigenlijk een cursus tiepen geven, maar sorry, je hebt niet genoeg geld daarvoor vrees ik.
Verwijderd
vinnik niet echt mooi...ik heb zelf nu gewoon een lompe sony a/v-toren in mekaar geflanst, en dat kreng is gewoon 45 cm breed (kast er oomheen), en ongeveer 1m70 hoogOp maandag 19 maart 2001 19:30 schreef delfosso het volgende:
[..]
Moet je naar de Soundspace kijken (9) WOW!
Neem zelf gelijk ook een "tiepcursus" ik schreef namelijk niet REVIEVER maar REVEIVER en de fout komt doordat de "v" vlakbij de "c" ligtOp maandag 19 maart 2001 19:34 schreef Thundermol het volgende:
[..]
REVIEVER...
Ik wou je eigenlijk een cursus tiepen geven, maar sorry, je hebt niet genoeg geld daarvoor vrees ik.
Ehmmm heb je er wel de kamer voor?
Je kan wel een mooie set kopen, maar als je kamer er de accoustiek niet voor heeft zou ik eerst je kamer verbouwen.
Je kan wel een mooie set kopen, maar als je kamer er de accoustiek niet voor heeft zou ik eerst je kamer verbouwen.
Hee jongens, ik heb nog ongeveer 100000 gulden in m'n portemonnee zitten. Heb ik nog over na het Chinezen gisteravond, nog iemand wat leuke boxjes in de aanbieding ?
-
Verwijderd
Ik weet niet hoe groot je kamertje is maar voor zo'n 80.000 gulden kun je bij Axys een arena set kopen, dat zijn totaal 4 baskasten en 8 topkasten, hier komt op zich wel een leuk geluidje uit. Je hebt dan ook genoeg vermogen om een stadion met gemak te vullen met muziek.
80.000 piek?!?
ehmm, misschien kan ik wat voor je regelen?
Voor een schappelijk prijsje...
ehmm, misschien kan ik wat voor je regelen?
"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead
Thundermol, nou moet je echt eens kappen met alleen maar van die afzeik replies, ik word er echt heel erg moe van.Op maandag 19 maart 2001 19:34 schreef Thundermol het volgende:
[..]
REVIEVER...
Jag
Verwijderd
hahaha, 80.000 ??? ik neem aan turkse lire, want 80.000 gulden is echt veel geld om de top40 mee te beluisteren
Oeps, vergeet ik hem weer dicht te gooien....
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()