Als voorbeeld neem ik even:
nieuws: Acceptgiro nog altijd vaker gebruikt dan iDeal
Vroeger stond er een bron link in dezelfde regel als auteur en tijdstip. Tegenwoordig wordt de bron minder vaak en minder duidelijk genoemd.
Bij dit artikel bijvoorbeeld:
En dan is dit in dit geval ook nog een incomplete bron, want die link geeft enkel iDeal cijfers en geen cijfers over acceptgiro's. Dus nu moet ik maar aannemen dat die conclusie uit een glazen bol met USB poort bij de redactie komt.
nieuws: Acceptgiro nog altijd vaker gebruikt dan iDeal
Vroeger stond er een bron link in dezelfde regel als auteur en tijdstip. Tegenwoordig wordt de bron minder vaak en minder duidelijk genoemd.
Bij dit artikel bijvoorbeeld:
Zit de bron link verstopt achter 1 werkwoordje dat een causaal verband aan duidt. Ik zou het logischer vinden als "cijfers van Currence" of desnoods "blijkt uit cijfers van Currence" de link was.Het gebruik van iDeal groeit al sinds het begin gestaag en in juni werd de grens van acht miljoen transacties voor het eerst overschreden, blijkt uit cijfers van Currence
En dan is dit in dit geval ook nog een incomplete bron, want die link geeft enkel iDeal cijfers en geen cijfers over acceptgiro's. Dus nu moet ik maar aannemen dat die conclusie uit een glazen bol met USB poort bij de redactie komt.
{signature}