Telkens pop-up van Firewall bij openen programma (Lion)

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeromussov
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Wanneer ik een programma open (bijvoorbeeld iTunes) krijg ik de melding om binnenkomende netwerkverbindingen te accepteren. Echter vraagt die dit elke keer, is het mogelijk om dit gewoon altijd toe te staan zodat je niet steeds een pop-up krijgt? (heb al alle opties in het firewall scherm geprobeerd, maar daar krijg ik het niet gevonden) Ook via google wordt ik niet veel wijzer..
Afbeeldingslocatie: http://f.cl.ly/items/1g1h0f1w0i2G1r3v180O/Schermafbeelding%202011-07-21%20om%2012.59.37.png

Heeft iemand misschien een oplossing? Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:02

Maximus

There is no substitute

Krijg je dit scherm ook weer als je de firewall toestaat deze applicatie door te laten en het programma afsluit en dan weer start? Zou moeten zijn dat je het dan niet meer krijgt.

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeromussov
  • Niet online
Ja, ik heb het programma zelfs al een keer verwijdert en opnieuw toegevoegd. (Lion/programma opnieuw opgestart, maar blijkt beide niet te helpen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:55

World Citizen

FreeReef.nl

Ik heb zelf de firewall uitstaan, en wil hem ook niet aanzetten om te testen,

maar als je naar "settings" -> " security and Privacy" gaat, en je klikt op het tabblad "firewall" kun je dan niet ergens dit programma uitsluiten.... via "Advanced" oid

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeromussov
  • Niet online
Dat kan inderdaad, maar het lijkt geen effect te hebben. Zit er ook over na te denken om hem maar gewoon uit te zetten. (volgens mij maakt het niet ontzettend veel uit of die aan- of uitstaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:55

World Citizen

FreeReef.nl

zeromussov schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 13:41:
Dat kan inderdaad, maar het lijkt geen effect te hebben. Zit er ook over na te denken om hem maar gewoon uit te zetten. (volgens mij maakt het niet ontzettend veel uit of die aan- of uitstaat)
Ik heb de firewall in mijn Router zitten... ook op het werk. Maar als je heel vaak gebruik maakt van publieke netwerken... dan is het wel handig

FreeReef.nl

Pagina: 1